Arten
Legacy Member
ik verkoop mijn mio a701 toestel.
het is een tweetal weken oud en de rede waarom ik hem weg wil doen is dat ik toch liever een aparte gsm en gps heb.
hij is dus spiksplinternieuw en alles zit er bij + er zitten nog een paar vellen met coverplastiek bij voor het scherm te beschermen.
er is wel een klein stukje uit de lak rechts onder, hier kan ik een fotootje van nemen.
de nieuwprijs is 419 euro, deze prijs en alle info vind je hier:
http://www.pdashop.be/product/20041/mio-a701.html
let wel: deze prijs is zonder navigatie software !!!!
ik heb de factuur etc nog, hier staat wel als prijs 229 euro op (had een buitenkansje), maar dat maakt geen verschil, normaal kost hij dus 419 en hij mag weg voor 350 euro excl omdat die kras er dus op zit
als er interesse is zal ik foto's nemen van de kras,
(knip)
je krijgt er ook nog een sd kaartje van 1 gb bij
het is een tweetal weken oud en de rede waarom ik hem weg wil doen is dat ik toch liever een aparte gsm en gps heb.
hij is dus spiksplinternieuw en alles zit er bij + er zitten nog een paar vellen met coverplastiek bij voor het scherm te beschermen.
er is wel een klein stukje uit de lak rechts onder, hier kan ik een fotootje van nemen.
de nieuwprijs is 419 euro, deze prijs en alle info vind je hier:
http://www.pdashop.be/product/20041/mio-a701.html
let wel: deze prijs is zonder navigatie software !!!!
ik heb de factuur etc nog, hier staat wel als prijs 229 euro op (had een buitenkansje), maar dat maakt geen verschil, normaal kost hij dus 419 en hij mag weg voor 350 euro excl omdat die kras er dus op zit
als er interesse is zal ik foto's nemen van de kras,
(knip)
je krijgt er ook nog een sd kaartje van 1 gb bij
