NightMare xXx
Legacy Member
Mijn schoonbroer verkoopt zijn 'mini iPhone'.
Natuurlijk niet officieel van apple.
Deze komt met doos en alle accessoires (2 batterijen!)
Heeft 2mpx camera, bluetooth, dual-sim, ..
Is in nieuwstaat.
Mag weg wegens aankoop HTC.
Min. 80euro
Meeneem 100euro
Dit is een degelijk toestel, heb hem volledig getest.
Af te halen in Herk-de-Stad of verzending (5,70euro)
http://i47.tinypic.com/efpgqv.jpg
Natuurlijk niet officieel van apple.
Deze komt met doos en alle accessoires (2 batterijen!)
Heeft 2mpx camera, bluetooth, dual-sim, ..
Is in nieuwstaat.
Mag weg wegens aankoop HTC.
Min. 80euro
Meeneem 100euro
Dit is een degelijk toestel, heb hem volledig getest.
Af te halen in Herk-de-Stad of verzending (5,70euro)
http://i47.tinypic.com/efpgqv.jpg

)
)
)

