Archief - Mini 'iPhone'

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NightMare xXx

Legacy Member
Mijn schoonbroer verkoopt zijn 'mini iPhone'.
Natuurlijk niet officieel van apple.

Deze komt met doos en alle accessoires (2 batterijen!)
Heeft 2mpx camera, bluetooth, dual-sim, ..

Is in nieuwstaat.
Mag weg wegens aankoop HTC.

Min. 80euro
Meeneem 100euro

Dit is een degelijk toestel, heb hem volledig getest.
Af te halen in Herk-de-Stad of verzending (5,70euro)

http://i47.tinypic.com/efpgqv.jpg

Burgernfries

Legacy Member
Hoe oud? Hoe zit het met de browser? wi-fi aanwezig? Schermgrootte?

Die dingen zijn trouwens voor 120 USD te bestellen op Dealextreme. Ik heb wel interesse, als er wat van de prijs afgaat.

NightMare xXx

Legacy Member
Heb net nog met mijn schoonbroer gepraat, en hij heeft deze gekocht bij een vriend die er een deel geimporteerd had. Blijkbaar komen ze van China, wat wel te denken was.
Hij is nog maar enkele maanden oud, pakweg 3-4.

Modeltype kan ik nergens vinden?

Wat de prijs betreft, mijn schoonbroer heeft hem 120euro betaald.
Dus vanaf 80 wordt genoteerd, en binnen 24u afgesloten.

Er zitten trouwens 3 batterijen bij, geen 2.
En ze gaan toch lang mee, een 4-5 dagen.

Zoid

Legacy Member
die fake dingen uit china zijn geweldig :D

kheb ne fake ipod nano (8GB) gekocht voor 8€ daar (met 2 hoesjes gratis! :D)
2 gorillapods voor 4€ per stuk (daar merkt ge nog het minste van da ze fake zijn)
een 16GB SDHC kaartje voor 12€ (maar werkt niet altijd, soms neem ik iets op en kan ik het niemeer afspelen -> slecht contact ofzo :x)
een "lederen" ipod hoesje voor 3€

en ben er toch allemaal tevreden over ^^

whitestars

Legacy Member
mja belangrijkste voor mij blijft dan
1) welke grote van schermin inch (even je meetlat over de diagonaal dan x cm/2,54=inch)
2) wifi? (na even rondkijken is 3G echt wel geen optie bij die fake iphones :P)
3) hoeveel ben je bereid van je prijs af te doen want dit is al de duurste versie en die komt nog maar op 84 euro incl.... (wel met langere levertijd en andere mogelijke douane problemen)

NightMare xXx

Legacy Member
Het schermgrootte is 5,5cm op 4cm.
Reken het maar uit.

whitestars

Legacy Member
ok dat is dan 2.68 inch (dus geadverteerd als 2.8 of 2.6 waarschijnlijk :))

Weet je ook een antwoord op de andere vragen?

NightMare xXx

Legacy Member
Van de wifi kan ik geen uitsluitsel geven.
Wat de prijs betreft, de meeneem veranderd naar 80excl.
Voor minder gaat hij niet weg, anders wordt hij op ebay gezwierd ;)

Burgernfries

Legacy Member
Op mij moet je niet meer rekenen, wegens het kleine scherm, en geen uitsluitsel over wifi. Ik meld het maar even :).

whitestars

Legacy Member
mja voor mij is het eveneens nee zolang ik ook niets zeker weet van wifi.

NightMare xXx

Legacy Member
Is niet te vergelijken he kerel.
Is trouwens niet dezelfde, en is VANAF 59euro..

Ga iemand anders zijn topic bashen

j'ordos

Legacy Member
hallo,

heb mss wel interesse, maar vraag me af hoe het scrollen in de contact list werkt?
Op internet heb ik gevonden dat het blijkbaar niet mogelijk is om alfabetisch te zoeken, maar dat je gewoon naar boven of beneden moet scrollen tot je de juiste naam gevonden hebt (en dit blijkt nogal traag en zeker niet gebruiksvriendelijk te zijn)

Kan je mij hier iets meer over vertellen?

grtz

Mboy

Legacy Member
Zoid zei:
die fake dingen uit china zijn geweldig :D

kheb ne fake ipod nano (8GB) gekocht voor 8€ daar (met 2 hoesjes gratis! :D)
2 gorillapods voor 4€ per stuk (daar merkt ge nog het minste van da ze fake zijn)
een 16GB SDHC kaartje voor 12€ (maar werkt niet altijd, soms neem ik iets op en kan ik het niemeer afspelen -> slecht contact ofzo :x)
een "lederen" ipod hoesje voor 3€

en ben er toch allemaal tevreden over ^^

Waar heb je deze gekocht ? mvg :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan