mellonc
Legacy Member
Logitech Z3 2.1 speakerset (in houtkleur) Review (Zwarte speakergril is afneembaar, google maar voor foto's..)
Altijd heel tevreden van geweest, in prima staat.
Ik verkoop hem omdat ik een Z4i set kocht, die beter past qua design bij de nieuwe Mac
.
Kan verstuurd worden via Kiala of de Post (volgens hun tarieven), of afgehaald worden in Gent.
Meeneem: €30
Altijd heel tevreden van geweest, in prima staat.
Ik verkoop hem omdat ik een Z4i set kocht, die beter past qua design bij de nieuwe Mac
.Kan verstuurd worden via Kiala of de Post (volgens hun tarieven), of afgehaald worden in Gent.
Meeneem: €30