maas
Legacy Member
Goedendag heren, hierbij verkoop ik mijn GloedNieuwe Luidspekers van logitech:
Staat: Nieuw, wel al uitgepakt uit de doos.
Bied maar
Foto:
http://img704.imageshack.us/img704/3738/boxen1.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/3620/boxen2.jpg
Staat: Nieuw, wel al uitgepakt uit de doos.
Bied maar
Foto:
http://img704.imageshack.us/img704/3738/boxen1.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/3620/boxen2.jpg
inderdaad. Maak maar een bod als je wil