Duc1n0
Legacy Member
In gebruikte staat maar werkt nog perfect.
X-230
http://www.ciao-shopping.nl/Logitech_X_230__505452
2 boxen en een woofer? Geen idee wat die grote blok is. :d
Heb het in 2008 ergens aan €70 gekocht.
Mag nu opgehaald worden voor €25.
Cheers,
Duc.
X-230
http://www.ciao-shopping.nl/Logitech_X_230__505452
2 boxen en een woofer? Geen idee wat die grote blok is. :d
Heb het in 2008 ergens aan €70 gekocht.
Mag nu opgehaald worden voor €25.
Cheers,
Duc.
)