Psyco87
Legacy Member
Hallo
Ik zou graag mijn lg renoir ruilen tegen een sony ericsson c905 of aino, of andere gsm's in deze klasse met minstens een 5mega pixel camera.
Deze gsm is wel al 2 jaar oud en heeft enkele gebruikssporen ( enkele krassen op het scherm) maar die zie je amper als de gsm aan ligt!
8megapixel camera
wifi
divx
...
grtz
Ik zou graag mijn lg renoir ruilen tegen een sony ericsson c905 of aino, of andere gsm's in deze klasse met minstens een 5mega pixel camera.
Deze gsm is wel al 2 jaar oud en heeft enkele gebruikssporen ( enkele krassen op het scherm) maar die zie je amper als de gsm aan ligt!
8megapixel camera
wifi
divx
...
grtz