deefken
Legacy Member
Hey iedereen,
Ik heb een vraagje over de LG pop. Wanneer ik reviews bekijk op youtube over deze gsm kan je zien dat wanneer je op het 'sociale netwerk' icoontje klikt, deze naar een java applicatie gaat waar je verder kan kiezen tussen facebook en twitter en dergelijke. Maar wanneer ik hier op klik opent enkel mijn browser de facebook pagina. Heeft dit nog iemand of kan ik dit ergens instellen? In de handleiding vind ik niets
Groeten,
Deefken
Ik heb een vraagje over de LG pop. Wanneer ik reviews bekijk op youtube over deze gsm kan je zien dat wanneer je op het 'sociale netwerk' icoontje klikt, deze naar een java applicatie gaat waar je verder kan kiezen tussen facebook en twitter en dergelijke. Maar wanneer ik hier op klik opent enkel mijn browser de facebook pagina. Heeft dit nog iemand of kan ik dit ergens instellen? In de handleiding vind ik niets

Groeten,
Deefken
.

