Archief - LG Plasma 42"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Natsu

Legacy Member
Ik heb hier een 42" plasma TV staan van LG die ik graag zou willen verkopen wegens te groot in mijn nieuw appartement. Heb deze hier 1 maand geleden nog eens gezet, maar had toen enkele pm's gekregen van mensen die hem wel wilden, maar daar is niets van doorgegaan ( niets meer laten weten ), daarom dat hij hier dus nogmaals staat.

Deze tv is nu exact 2 jaar oud en is nog in zeer goede staat.
3 scart aansluitingen, 1 x s-video en 1x composite.
Ook component zit erop.

De helderheid is ook nog zeer goed, heb deze in het begin lager gezet om zo een langere levensduur te krijgen, ik denk dat deze nu op 60/100 staat en zo staat ie al van in het begin en is ook nog niet nodig geweest om deze hoger te zetten.

Qua kleurenweergave vind ik dit een prachtige tv en moet ik hem met spijt in het hart wegdoen.

Natuurlijk kan deze tv eerst bezichtigd worden, ook qua ingebrand beeld is er niets op de tv te zien. Heb deze altijd met grote zorg behandeld. ( tv afzetten bij het op pauze zetten van een film enzo ). Enige minpuntje is dat er op de voet een krasje staat met het verhuizen.

Graag had ik hier toch nog een 500 euro voor gehad.

De Type nr van LG is : LG RZ42PX11

Minimum bod : € 450,-
Meeneem : € 600,-

spilliespeedy

Legacy Member
klopt het dat deze geen hdmi aansluitingen heeft, ff op google gezocht maar niks van hdmi gevonden

blazingsvbiker

Legacy Member
hmmm das raar want de mijne van 66cm heeft dat wel en kdacht zelfs een dubbele!

zeker dat u niet mis hebt gekeken?


anyway mss is uw model ouder? beschouw dit als nen free up...

Natsu

Legacy Member
ben er 100% zeker van, had die hdmi gehad, dan zou ik het na 2 jaar wel gemerkt hebben :p

snoopertrooper

Legacy Member
die is zelf niet hd ready heb ik in een technisch fiche gelezen.
Anders had ik wel interesse gehad.

blazingsvbiker

Legacy Member
lol dan is em zeker ni van dezelfde serie als de mijne , my bad...

Natsu

Legacy Member
Mja, het is idd nog geen HD tv, maar als ge bv nen xbox aansluit via component is het wel mooi beeld enzo

Spacid

Legacy Member
En het zijn toch die plasmas die maar 5jaar ofzo meegaan hé?
Zoniet, bod van 300 onder voorbehoud.

Mista Molla

Legacy Member
5jaar meegaan, das dikke zever, ge moet ze gewoon niet te extreem gebruike. Als die maar gaan meegingen zou niemand die kope é

Natsu

Legacy Member
wat wordt er niet verstaan onder minimumbod van €450 ?? :p
En idd, mss als die 5 jaar een stuk opstaat , dan zou het kunnen, deze tv heeft nog niet eens dagelijks opgestaan, en alsem opstond 2-3 uur per dag max
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan