Archief - LG Homecinemaset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Timo-

Legacy Member
Te koop: LG homecinema LH-D6230
Al enkele jaren oud maar in perfecte en onberispelijke staat!
-5 satellietluidsprekers (2x Front, 2x Surround, 1x Center) van 20-40W/stuk
-1 subwoofer van 40-80W

-Receiver met tuner (AM-FM RDS), CDspeler (CD, CD-RW,...), DVDspeler
-Speelt MP3, Kodak picture, ... zonder probelemen af.
-Ondersteuning van Dolby Digital en DTS.
-Aansluiten op de tv is mogelijk via scart of composiet of Svideo.
-Een MP3 speler/iPod kan je ook aansluiten op de AUX ingang op de receiver.

Handleiding is nog aanwezig! Gaat weg omdat ik een stereosysteem heb gekocht :).
Geen echte minimumprijs of meeneemprijs. Ik zie gewoon wat er uit de bus komt. Als dit te weinig is dan blijft de set hier nog wat staan :).
Staat ook op 2dehands en Kapaza
Afhaling kan in Leuven of in de provincie antwerpen vlakbij Herentals
Edit: Foto's kunnen eventueel via PM
Grtz

-Timo-

Legacy Member
ja die is er niet echt :). Als ik dan toch richtprijs erop moet plakken dan zeg ik 65 €

Edit: bod van 50 euro op kapaza

ctgilles

Legacy Member
Staat dat in Leuven? Want ik zit atm op kot en ik zoek een nieuw setje en dan kan ik eventueel eens komen zien (horen)

-Timo-

Legacy Member
Nee staat momenteel niet in Leuven maar als je echt interesse hebt wil ik het volgende week wel meebrengen. Ik ga natuurlijk niet al die moeite doen als je niet echt geintresseerd bent hé ;). Ik hoor het wel.

ctgilles

Legacy Member
Ik zoek een set met DTS ondersteuning. Ze moet helemaal niet luid gaan want het gaat 'm enkel om de DTS eigenlijk, het voller geluid is een leuke extra :)

Heeft die een regelbare sub? Want de huidige set van me heeft dat niet en daarom eigenlijk dat die weg moet. Bas in een apartement wordt niet in dank afgenomen :sop:

Als die van u in goede staat is en nog helder geluid geeft wil ik die gerust kopen.

Heeft die eigenlijk HDMI want da's wel een must eigenlijk.

-Timo-

Legacy Member
- Nee geen regelbare sub, maar is geen overheersende bas zoals sommige logitech setjes
- Nee geen HDMI :). Daar was toen nog geen sprake van :) ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan