Takashi
Legacy Member
Hello, sinds dit weekend is mijn LG cookie op onverklaarbare wijze om zeep
het scherm is er volledig aan, Begon met een sterretje waar carglass niet bij kon helpen.
En het gaat maar erger en erger, tot kort kon ik nog de linker onderhoek zien, maar ondertussen is de vlek tot daar gelopen en is er dus niets meer zichtbaar.
startprijs 20e
kan afgehaald worden in gent
het scherm is er volledig aan, Begon met een sterretje waar carglass niet bij kon helpen.
En het gaat maar erger en erger, tot kort kon ik nog de linker onderhoek zien, maar ondertussen is de vlek tot daar gelopen en is er dus niets meer zichtbaar.
startprijs 20e
kan afgehaald worden in gent
