Xzeco
Legacy Member
Ik verkoop een LG Cookie KP500 . Het is de witte versie.
Is vandaag aangekocht geweest. Dus nog de volle 2 jaar garantie.
Is zelfs nog niet uit de verpakking gekomen.
Nieuwprijs: 119€
Vraagprijs: bieden vanaf 100€
Even uitleggen: Mijn oude gsm was kapot. Deze binnen gedaan voor garantie maar omdat ik toch een nieuwe wou heb mij een gekocht. Ondertussen was mijn andere gsm niet meer te herstellen en heb ik van The Phonehouse een waardebon gekregen ter waarde van 125€. Hiermee heb ik dan die cookie gekocht maar aangezien ik er niet veel mee kan doen...
Is vandaag aangekocht geweest. Dus nog de volle 2 jaar garantie.
Is zelfs nog niet uit de verpakking gekomen.
Nieuwprijs: 119€
Vraagprijs: bieden vanaf 100€
Even uitleggen: Mijn oude gsm was kapot. Deze binnen gedaan voor garantie maar omdat ik toch een nieuwe wou heb mij een gekocht. Ondertussen was mijn andere gsm niet meer te herstellen en heb ik van The Phonehouse een waardebon gekregen ter waarde van 125€. Hiermee heb ik dan die cookie gekocht maar aangezien ik er niet veel mee kan doen...