Killertux
Legacy Member
Zoals de titel zegt verkoop ik mijn LG Cookie Black.
Was een gsm die eigenlijk op een overbodig moment in mijn bezit viel, daar ik mijn oude toestel nog te fel gewend ben
(Touchscreen is een overstap die wat moeilijk ligt voor mij merk ik)
Nieuwprijs bij Mobistar is op dit moment net geen 120€.
Startbod = 90€
Meeneemprijs = 100€ en hierbij komt dan meteen een Emtec µSD-kaart van 4gig.
Heb het toestel gedurende een weekje intensief getest en heb deze 1x moeten herladen, kwestie van jullie een idee te geven.
Happy bidding!
Jonas
Was een gsm die eigenlijk op een overbodig moment in mijn bezit viel, daar ik mijn oude toestel nog te fel gewend ben
(Touchscreen is een overstap die wat moeilijk ligt voor mij merk ik)Nieuwprijs bij Mobistar is op dit moment net geen 120€.
Startbod = 90€
Meeneemprijs = 100€ en hierbij komt dan meteen een Emtec µSD-kaart van 4gig.
Heb het toestel gedurende een weekje intensief getest en heb deze 1x moeten herladen, kwestie van jullie een idee te geven.
Happy bidding!
Jonas