Archief - Lg Arena te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kloon

Legacy Member
Ik verkoop mijn Lg Arena omdat ik graag een htc hero wil aanschaffen
Gsm is in zeer goede (zie pixs) staat en aangekocht in november 2009
Alles zit er nog bij doos/factuur/oortjes/kabels....
Kleur is zwart met 8 gig inter, geheugen
Meer info vind je hier terug LG Arena KM900 Black - PDAshop.be

Minimum prijs 150€ exclu verzending
Meeneem prijs 180€ inclu aangetekende verzending taxipost


http://i50.tinypic.com/2rdwvus.jpg
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten

malinwa001

Legacy Member
De Hero is zeker een aanrader.
Zeker nu midden maart de Android 2.1 update komt!

jer0nim07

Legacy Member
is er nog garantie? (en kan ik gewoon mijn mobistar kaartje/abbonnement er in steken)?

inclu aangetekende verzending taxipost
--> die verzending zorgt ervoor dat het garanti in goede staat wordt verscheept?

had je soms problemen dat hij vastliep/uitviel?

groetjes :)

kloon

Legacy Member
jer0nim07 zei:
is er nog garantie? (en kan ik gewoon mijn mobistar kaartje/abbonnement er in steken)?

inclu aangetekende verzending taxipost
--> die verzending zorgt ervoor dat het garanti in goede staat wordt verscheept?

had je soms problemen dat hij vastliep/uitviel?

groetjes :)
Gsm is voorzien van de laatste officiële firmware van lg en sinds die firmware is hij GEEN enkele keer uitgevallen of vast gelopen
Ja er is garantie op nog 1 jaar en 8 maanden
Belgisch toestel dus kan je er in steken wat je maar wil van simkaart
100% zeker kan je nooit zijn bij post hé (http://www.post.be/site/nl/residential/parcels/next_day/taxipostsecur.html)
Maar het komt wel de dag erna zeker aan en het pakje is verzekert tot een waarde van 500€

Nog vragen stel ze maar dan

jer0nim07

Legacy Member
160 euro inclu aangetekende verzending taxipost

groetjes


ps: krassen vallen goed mee precies op de foto's te zien?

kloon

Legacy Member
jer0nim07 zei:
160 euro inclu aangetekende verzending taxipost

groetjes


ps: krassen vallen goed mee precies op de foto's te zien?

ok bod genoteerd
zondag sluit ik af
Er zijn geen krassen op het scherm enkel vinger afdrukken

kloon

Legacy Member
jer0nim07 zei:
okay,

wat bedoel je juist met vingerafdrukken? :o
dat ik mijn gsm scherm niet heb afgeveegd voor ik de foto heb genomen
als je echt interesse hebt wil ik het topic al sluiten

jer0nim07

Legacy Member
ja ik heb echt interesse, zou fijn zijn konnen we een deal sluiten :)

165 inclu aangetekende verzending taxipost

er vanuit gaand dat de gsm volledig in orde is en in goede staat verkeerd + alle toebehoren

kloon

Legacy Member
jer0nim07 zei:
ja ik heb echt interesse, zou fijn zijn konnen we een deal sluiten :)

165 inclu aangetekende verzending taxipost

er vanuit gaand dat de gsm volledig in orde is en in goede staat verkeerd + alle toebehoren

Deal !!!
pm u gegevens maar door
ik zal hetzelfde doen
en ik verzeker u de gsm verkeerd in zeeeer goede staat
(zie pm)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan