CreaTe@SoF2
Legacy Member
Hallo,
Aangezien ik zeer dringend geld nodig heb (i.v.m. enkele boetes, lang leve de politie..) verkoop ik m'n LCD-TV .
Ik heb deze hier enkele weken gekocht van Breugiek en deze is in uitstekende staat, zelfs geen enkel krasje.
Het is de LE32R51B.
Het is dus de kwaliteitsvolle R-reeks en niet de 'goedkope' S-reeks.
Het toestel komt met afstandsbediening en handleiding.
Vandaag afhalen = 450euro meeneemprijs (dit geld ENKEL EN ALLEEN voor vandaag - vrijdag 16/11/07)
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp
http://www.kieskeurig.nl/product/2896249F4BC60091C125700B0033EC8F.htm
Minimumprijs: 449
Meeneemprijs vandaag: 450
Meeneemprijs na 16/11: 475
Groetjes,
Jonas
PS: Ik heb het allemaal aangepast tegenover m'n vorige thread. + vandaag is payday 4 cops...
Aangezien ik zeer dringend geld nodig heb (i.v.m. enkele boetes, lang leve de politie..) verkoop ik m'n LCD-TV .
Ik heb deze hier enkele weken gekocht van Breugiek en deze is in uitstekende staat, zelfs geen enkel krasje.
Het is de LE32R51B.
Het is dus de kwaliteitsvolle R-reeks en niet de 'goedkope' S-reeks.
Het toestel komt met afstandsbediening en handleiding.
Vandaag afhalen = 450euro meeneemprijs (dit geld ENKEL EN ALLEEN voor vandaag - vrijdag 16/11/07)
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32r51b.asp
http://www.kieskeurig.nl/product/2896249F4BC60091C125700B0033EC8F.htm
Minimumprijs: 449
Meeneemprijs vandaag: 450
Meeneemprijs na 16/11: 475
Groetjes,
Jonas
PS: Ik heb het allemaal aangepast tegenover m'n vorige thread. + vandaag is payday 4 cops...

. Moest je je bedenken, kan je mij altijd pm sturen