ExOMaNiaC
Legacy Member
Hello,
Ik verkoop men stereo van lifetec. CD/CASETTE/RADIO/BASS BOOST ... Ik heb hem ooit eens cadeau gekregen maar hij is nog nooit gebruikt geweest ! Ik had er nog graag een € 50 voor gehad maar prijs is bespreekbaar ...
FOTO
Verzenden kan maar dit zal wel een pakje kosten en deze zijn voor de koper
Mvg Maarten 
Ik verkoop men stereo van lifetec. CD/CASETTE/RADIO/BASS BOOST ... Ik heb hem ooit eens cadeau gekregen maar hij is nog nooit gebruikt geweest ! Ik had er nog graag een € 50 voor gehad maar prijs is bespreekbaar ...
FOTO
Verzenden kan maar dit zal wel een pakje kosten en deze zijn voor de koper
Mvg Maarten 