rspower
Legacy Member
Hey,
heb hier vandaag men fotoframe aangekregen na lang wachten, (van kerstmis al) dus hadden we al een ander gekocht zonder wifi
het gaat om de kodak EASYSHARE W1020 met wifi
KODAK EASYSHARE W1020 Digital Frame
is dus splinternieuw, enkel gekeken als alles er bij was.
Mag weg bij een "goed" bod !
heb hier vandaag men fotoframe aangekregen na lang wachten, (van kerstmis al) dus hadden we al een ander gekocht zonder wifi
het gaat om de kodak EASYSHARE W1020 met wifi
KODAK EASYSHARE W1020 Digital Frame
is dus splinternieuw, enkel gekeken als alles er bij was.
Mag weg bij een "goed" bod !