Kenshi
Legacy Member
Ik verkoop hierbij de 3 seizoenen van Kenshin, wat bij ons als Samurai X werd uitgezonden op VT4.
Het gaat hier om de Chinese/Japanese versie !!!
Uiteraard zijn er wel Engelse ondertitels beschikbaar.
Alle discs zijn regiovrij en kunnen dus in elke dvd speler afgespeeld worden.
Er zijn 3 boxen van telkens 6 DVD's. Per seizoen 1 box.
Hi res Foto's:
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin1.JPG
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin2.JPG
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin3.jpg
Alle dvd's zijn in perfecte staat.
Er is wel een probleem met de boxen. Box 2 en 3 hebben een ander soort pinnetjes om de discs op zn plaats te houden, wat zeer fragiel is. Dus er zijn heel wat schijfjes die niet goed op hun plaats blijven zitten.
Voor transport is dit geen probleem omdat ik die met kleine stukjes plakband wel in het doosje op zn plaats kan houden.
Ik ga hier momenteel geen prijzen op zetten, omdat ik hier de waarde niet van kan inschatten. Bieden maar zou ik zeggen.
Boden onder de 40€ worden alleszins al genegeerd.
Het gaat hier om de Chinese/Japanese versie !!!
Uiteraard zijn er wel Engelse ondertitels beschikbaar.
Alle discs zijn regiovrij en kunnen dus in elke dvd speler afgespeeld worden.
Er zijn 3 boxen van telkens 6 DVD's. Per seizoen 1 box.
Hi res Foto's:
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin1.JPG
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin2.JPG
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin3.jpg
Alle dvd's zijn in perfecte staat.
Er is wel een probleem met de boxen. Box 2 en 3 hebben een ander soort pinnetjes om de discs op zn plaats te houden, wat zeer fragiel is. Dus er zijn heel wat schijfjes die niet goed op hun plaats blijven zitten.
Voor transport is dit geen probleem omdat ik die met kleine stukjes plakband wel in het doosje op zn plaats kan houden.
Ik ga hier momenteel geen prijzen op zetten, omdat ik hier de waarde niet van kan inschatten. Bieden maar zou ik zeggen.
Boden onder de 40€ worden alleszins al genegeerd.

)
