Archief - Kenshin - Samurai X Complete TV Series 18 DVD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenshi

Legacy Member
Ik verkoop hierbij de 3 seizoenen van Kenshin, wat bij ons als Samurai X werd uitgezonden op VT4.

Het gaat hier om de Chinese/Japanese versie !!!
Uiteraard zijn er wel Engelse ondertitels beschikbaar.
Alle discs zijn regiovrij en kunnen dus in elke dvd speler afgespeeld worden.

Er zijn 3 boxen van telkens 6 DVD's. Per seizoen 1 box.

Hi res Foto's:
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin1.JPG
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin2.JPG
http://users.telenet.be/f_weyers/Kenshin3.jpg

Alle dvd's zijn in perfecte staat.
Er is wel een probleem met de boxen. Box 2 en 3 hebben een ander soort pinnetjes om de discs op zn plaats te houden, wat zeer fragiel is. Dus er zijn heel wat schijfjes die niet goed op hun plaats blijven zitten.

Voor transport is dit geen probleem omdat ik die met kleine stukjes plakband wel in het doosje op zn plaats kan houden.

Ik ga hier momenteel geen prijzen op zetten, omdat ik hier de waarde niet van kan inschatten. Bieden maar zou ik zeggen.
Boden onder de 40€ worden alleszins al genegeerd.

hatetn

Legacy Member
50€ excl
kweet nie hoeveel het weegt of hoe groot het is maar t'is wss met kilopost?

Kenshi

Legacy Member
De 3 boxen op elkaar zijn 10.5cm hoog en voor de rest zelfde afmetingen van een dvd doosje.
Weegt iets meer dan 1kg dus zal idd met kilopost tot 2kg verzonden worden.

Rimpel

Legacy Member
€60 excl.
(zal moeten verzonden worden maarja...bod is toch excl. ;) )

Rimpel

Legacy Member
hoelang blijft dit open?
want ik moet toch even overwegen wat mijn betalingsbereidheid hiervoor is :p

Kenshi

Legacy Member
Laten we zeggen tot woensdagavond 9u.

Dan kan ik vrijdag verzenden als betaling tegen dan binnen is --> +- maandag geleverd

NotoriousP

Legacy Member
Doom Dragon zei:
aa klote .. kheb die al..
mocht het nu in de engelse versie gesproken zijn, met nederlandse ondertiteling wilde ik het wel kopen
spijtig genoeg dus niet


wel irritant: chinees/japanees horen, engels lezen, en vertalen int nederlands in u kopke :crazy:

Lol vertalen in nederlands. Japanse audio > Engelse trouwens...

Soit, dus dit gaat over de volledige serie zonder de OVA's? Want die foto's zijn juist afbeeldingen van de OVA's?

Kenshi

Legacy Member
NotoriousP zei:
Lol vertalen in nederlands. Japanse audio > Engelse trouwens...

Soit, dus dit gaat over de volledige serie zonder de OVA's? Want die foto's zijn juist afbeeldingen van de OVA's?

Waar de foto's van komen weet ik niet, maar de OVA's zitten er niet bij.
Staat alleszins nergens vermeld.

Wat betreft de vertalingen, ik zal vanavond eens een paar afleveringen bekijken. DVD's zijn van mn broer dus heb er zelf nog nauwelijks iets van gezien.

vinteg

Legacy Member
offtopic: een echte animeliefhebber kijkt alles in originele taal+subs, leer je ineens wat japans.

anyway 71€ excl :)

Rimpel

Legacy Member
ik haak af...

al geloof ik je over de kwaliteit, ik vind op geen enkele webshop de DVD's met dezelfde kaft als die van u...dus neem ik geen risico :D

veel succes verder!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan