Archief - Kabels, Sd-kaartjes, bluetoothstick, muis en webcam vanaf € 1!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaF

Legacy Member
Ik heb nog een aantal dingen liggen die ik over de jaren verzameld heb, maar dat ik nu niet meer gebruik.

Ik heb een aantal foto's genomen:
http://img30.imageshack.us/img30/1815/dsc00359fw.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/5678/dsc00358jg.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/2517/dsc00356.jpg

Dus te koop:
- Logitech draadloze muis (herlaadbaar)
- Creative webcam
- Acer bluetooth stick
- 2 sd-kaartjes van 32 mb
- een aantal kabels en adapters.


Alles gaat in een pakket weg omdat ik geen zin heb om deze dingen allemaal apart te versturen, maar ik zet de minimum- en meeneemprijs dan ook zeer laag.


Minimumprijs: € 1 excl
Meeneemprijs: € 10 excl

Liefst afhaling in Roeselare, maar verzending is mogelijk (alles in 1 doos).

fonzamundo

Legacy Member
Als die draadloze muis nog een deftige batterij heeft, dan hier 7,50 euro exclusief geboden

TJ3

Legacy Member
hoeveel zou het dan uitkomen incl verzending, interesse in het pakket in zijn geheel;)

DaF

Legacy Member
@Fonzamundo: muis lijkt me nog in orde maar ik heb ze ondertussen meer dan een jaar niet meer gebruikt... Ik verkoop ook enkel alles in één pakket maar als je wilt kan ik € 7.5 noteren voor alles.

@TJ3: totale meeneemprijs zou € 10 + verzendingskosten zijn (€ 4 kiala ofwel de post; ben ik niet helemaal zeker = € 5.70 of 7.70)

TJ3

Legacy Member
Heb eigenlijk grote interesse in dat bluetooth stickje;) Richtprijs incl verzending?

fonzamundo

Legacy Member
allez vooruit: 10 euro INCL voor het totaalpakket (verzending via Kiala of course)

TJ3

Legacy Member
Voor mij is het goed 10incl voor het pakket, heb wel totaal geen ervaring met Kiala;) Stuur je mij een pm met je gegevens? Grtz

fonzamundo

Legacy Member
TJ3 zei:
Voor mij is het goed 10incl voor het pakket, heb wel totaal geen ervaring met Kiala;) Stuur je mij een pm met je gegevens? Grtz

Uhm, zie mijn post boven de jouwe?
:doh:

DaF

Legacy Member
@fonzamundo en TJ3: ik denk dat ik niet duidelijk heb uitgedrukt: de meeneemprijs is € 10 excl. Dus als er via kiala wordt verstuurd is de totale prijs inclusief verzending € 14 (€ 10 + € 4 verzendingskosten)

Dus ik ga € 6 excl van fonzamundo noteren (= € 10 incl).

De eerste die € 10 excl biedt, krijgt het pakket.

vanic

Legacy Member
DaF zei:
totale meeneemprijs zou € 10 + verzendingskosten zijn (€ 4 kiala ofwel de post; ben ik niet helemaal zeker = € 5.70 of 7.70)

DaF zei:
Meeneemprijs: € 10 excl

dus mannen die 10 euro is zonder de verzending ;)

edit ... ' k zie dat de verkoper dit verduidelijkt heeft

fonzamundo

Legacy Member
DaF zei:
@fonzamundo en TJ3: ik denk dat ik niet duidelijk heb uitgedrukt: de meeneemprijs is € 10 excl. Dus als er via kiala wordt verstuurd is de totale prijs inclusief verzending € 14 (€ 10 + € 4 verzendingskosten)

Dus ik ga € 6 excl van fonzamundo noteren (= € 10 incl).

De eerste die € 10 excl biedt, krijgt het pakket.

Ok is prima voor mij (was ook zo de bedoeling trouwens ;))
6 euro exclusief dus :rofl:

TJ3

Legacy Member
Oké sorry totaal verkeerd begrepen! Dus ik trek dan officieel mijn bod in. My bad;) Succes met de verkoop! Grtz

fonzamundo

Legacy Member
Wanneer sluit je af?
Ben ofwel dit weekend ofwel volgende woensdag in Roeselare en zou dan eventueel kunnen afhalen

DaF

Legacy Member
Laatste up!

Donderdagavond om 22u wordt er afgesloten. Na ieder bod krijgt men nog 30 minuten om tegen te bieden (tenzij het bod de meeneemprijs van € 10 excl is = direkte deal).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan