stevoz
Legacy Member
Hoi,
Heb hier nog een goed dvd speler, perfecte staat. Hij is echt heel compact en superieur beeld, en speelt ook alles zonder problemen af!
Leuke hieraan is de drive is blauw verlicht zoals je op de foto kan zien -> http://www.jvc.co.kr/product_data/xv-n422s-1.jpg en -> http://www.hazi-mozi.hu/cfiles/424/XV-N422S.jpg
Spec's/Info -> http://www.kieskeurig.nl/product/D0F3B517EDA9AF3BC1256FCD0038630D.htm
Zeg maar wa ge te bieden hebt
MVG Stevoz
Heb hier nog een goed dvd speler, perfecte staat. Hij is echt heel compact en superieur beeld, en speelt ook alles zonder problemen af!
Leuke hieraan is de drive is blauw verlicht zoals je op de foto kan zien -> http://www.jvc.co.kr/product_data/xv-n422s-1.jpg en -> http://www.hazi-mozi.hu/cfiles/424/XV-N422S.jpg
Spec's/Info -> http://www.kieskeurig.nl/product/D0F3B517EDA9AF3BC1256FCD0038630D.htm
Zeg maar wa ge te bieden hebt
MVG Stevoz
als ge wilt kank pic sture via msn
min prijs
geen idee ik heb dieje ongeveer een jaar gelede 110 euro betaald dus.