ontopic bieden aub!
@bertpriem: GeeKer heeft via PM, Msn, ... wat dan ook, geboden. Dus normaal gezien zou je volgens de regels 10 euro hebben geboden en de 1ste zijn.
Maar aangezien GeeKer bevestigd dat hij 10 euro heeft geboden staat hij aan kop.
Dus jij moet 10,50 euro of meer bieden.