-Draco-
Legacy Member
Ik verkoop mijn prachtige MP3 speler.
Een Iriver H320.
Ik verkoop hem omdat ik overstap naar een model met een grotere opslagcapaciteit. Deze is van erg goede kwaliteit, ik heb er dan ook flink voor mogen betalen!
-262,000 kleurenscherm.
-Voice Recorder
-FM Radio
-Fotofunctie
-Leest ALLE audioformaten, zoals ogg vorbis (.ogg)
-Lange batterijduur: 16uur en 3uur voor te laden
-Updatable firmware
-Mooie carbon look en afwerking
-Lederen hoesje met beltclip
-USB kabel
-Stroomadapter
-Driver CD
Er zit geen ENKELE kras op het scherm en op het toestel dankzij het hoesje dat er altijd al op heeft gezeten. Enkel wat vegen door het in het hoesje te zitten. Als je hem eruithaalt zal je zien dat hij nog mooi blinkt!
Deze is een van de beste mp3's gemaakt, kwalitatief heel erg goed.
Heb er ook duur voor betaald, 349€ anderhalf jaar geleden.
Lees de review maar eens, je vindt er ook foto's.
http://www.itreviews.co.uk/hardware/h705.htm
De richtprijs laat ik in het midden, maar kom niet af met belachelijke boden!
Deze speler is zijn geld echt waard!
Een Iriver H320.
Ik verkoop hem omdat ik overstap naar een model met een grotere opslagcapaciteit. Deze is van erg goede kwaliteit, ik heb er dan ook flink voor mogen betalen!
-262,000 kleurenscherm.
-Voice Recorder
-FM Radio
-Fotofunctie
-Leest ALLE audioformaten, zoals ogg vorbis (.ogg)
-Lange batterijduur: 16uur en 3uur voor te laden
-Updatable firmware
-Mooie carbon look en afwerking
-Lederen hoesje met beltclip
-USB kabel
-Stroomadapter
-Driver CD
Er zit geen ENKELE kras op het scherm en op het toestel dankzij het hoesje dat er altijd al op heeft gezeten. Enkel wat vegen door het in het hoesje te zitten. Als je hem eruithaalt zal je zien dat hij nog mooi blinkt!
Deze is een van de beste mp3's gemaakt, kwalitatief heel erg goed.
Heb er ook duur voor betaald, 349€ anderhalf jaar geleden.
Lees de review maar eens, je vindt er ook foto's.
http://www.itreviews.co.uk/hardware/h705.htm
De richtprijs laat ik in het midden, maar kom niet af met belachelijke boden!
Deze speler is zijn geld echt waard!
