crashbe
Legacy Member
Ik verkoop dus een defecte iPod , het geeft de 'sad' icon , dit betekend dat er een probleem is
+ een cracked LCD
iPod heeft helemaal GEEN krassen , als nieuw.
Geen doos etc , alleen de iPod.
Het is de witte kleur
Prijs : We beginnen bij 30euro
Alle risico's voor de koper.
Exclusief bieden !
GEEN off-topic !
Mvg
+ een cracked LCD
iPod heeft helemaal GEEN krassen , als nieuw.
Geen doos etc , alleen de iPod.
Het is de witte kleur
Prijs : We beginnen bij 30euro
Alle risico's voor de koper.
Exclusief bieden !
GEEN off-topic !
Mvg


