Archief - iPod video 30GB mét garantie!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
iPod video 30 GB (zwarte versie) die een half jaar oud is. Er zijn geen krassen op 't scherm, in zeer zeer goeie staat!

De factuur krijg je erbij, 269 euro was de nieuwprijs een halfjaar geleden...

Gaat weg wegens andere fitness waar wel muziek wordt gespeeld...

De minimumprijs is 135 euro exclusief, onderbieden niet toegestaan!

Afhalen is eventueel ook mogelijk in Willebroek, leveren doe ik uiteraard niet. Verzending is 4.30 euro

Tristan

Legacy Member
Kun je me enkele foto's uploaden, incl die met een scherm ( en liefst het scherm aan ;) )

Bedankt

NoizeSuppressor

Legacy Member
Tristan1 zei:
Kun je me enkele foto's uploaden, incl die met een scherm ( en liefst het scherm aan ;) )

Bedankt

Ok, dat zal wel iets voor zaterdag of zondag zijn wegens niet thuis nu sorry

NoizeSuppressor

Legacy Member
voilà, thuisgeraakt. Hoop dat hij duidelijk genoeg is, geen enkele kras aanwezig op scherm, je krijgt er een lederen beschermhoesje bij

ipodke5.jpg

NooKie

Legacy Member
Moest er een manier zijn om da ding asap in Gent te krijgen zou ik bod doen...maar verzending vertrouw ik niet sinds de post al genoeg met mijn gerief eft gekloot, en door werk kan ik er niet onkomen :(

DrWho

Legacy Member
NooKie zei:
Moest er een manier zijn om da ding asap in Gent te krijgen zou ik bod doen...maar verzending vertrouw ik niet sinds de post al genoeg met mijn gerief eft gekloot, en door werk kan ik er niet onkomen :(

Sorry voor het OT, maar even een reactie op bovenstaande:

Al eens gedacht aan Kiala? Duurt iets langer dan de post, maar is goedkoper en de verzending is traceerbaar. Ik gebruik dit quasi altijd en tot op heden altijd goeie ervaringen mee gehad.

NoizeSuppressor

Legacy Member
NooKie zei:
Moest er een manier zijn om da ding asap in Gent te krijgen zou ik bod doen...maar verzending vertrouw ik niet sinds de post al genoeg met mijn gerief eft gekloot, en door werk kan ik er niet onkomen :(

sja sorry leveren doe ik niet en Gent is niet bij de deur ook niet. Trouwens ik verzend al jaren en nog nooit problemen gehad, zoiets moet je goed verpakken he :)

NooKie

Legacy Member
Klaat vanavond iets weten dan, missch kan ik er iemand om sturen :) want moet hem zeker hebben voor 3de en wil geen risicos pakken. (alsk iemand vin dan doe ik deze avond bod van 135e :) )
Is batterijduur nog goed in orde ? aka hoeveel uur ongeveer ?

ps: srr dat het ff duurd maar nja >.<

NoizeSuppressor

Legacy Member
batterij is dik in orde, gaat heel lang mee, weet niet hoeveel origineel maar heeft minimaal 16u opgestaan (meer maar ik weet niet meer exact) en vanzelf laten platgaan alvorens volledig te herladen...

MonkeyPenis

Legacy Member
Jammer dat je zo ver woont, kom je soms in Hasselt? Ik woon in Heppen en is 80km verwijderd van Willebroek. Via verzending doe ik ook niet zo graag...

NoizeSuppressor

Legacy Member
MonkeyPenis zei:
Jammer dat je zo ver woont, kom je soms in Hasselt? Ik woon in Heppen en is 80km verwijderd van Willebroek. Via verzending doe ik ook niet zo graag...

hey sorry maar ik kom nooit in Hasselt.

En wat verzending betreft, dit wordt als het hoeft verzonden te worden, in een grote doos verzonden (is toch 4.30 sowieso). Ik heb al harde schijven, platendraaiers etc verzonden en nog nooit een probleem gehad met mijn ingepakte spullen :)

Bertold

Legacy Member
Kdoe bij deze een bod van 140&#8364; excl. indien je dit vlug kan afsluiten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan