NoizeSuppressor
Legacy Member
Ben er in geslaagd om mijn iPod te verliezen, dus deze kan ook buiten.
Kost in Saturn (wat toch ongeveer de goedkoopste van BE zou moeten zijn op electro toestanden) 29 euro.
http://www.speler-mp3.be/images/acc/AV-connection-kit-ipod-2.jpg
Minimumprijs is 15 euro exclusief (onderbieden niet toegestaan!)
Afhalen kan ook na werkuren of in weekend te Willebroek
(verzending is 4.30 euro)
Kost in Saturn (wat toch ongeveer de goedkoopste van BE zou moeten zijn op electro toestanden) 29 euro.
http://www.speler-mp3.be/images/acc/AV-connection-kit-ipod-2.jpg
Minimumprijs is 15 euro exclusief (onderbieden niet toegestaan!)
Afhalen kan ook na werkuren of in weekend te Willebroek
(verzending is 4.30 euro)
