Teemto
Legacy Member
Ik verkoop mijn ipod Touch 32GB 3rd generation. Nog geen maand oud.
Reden; Had hem aangekocht in de states maar enkele dagen later kon ik een iPhone kopen .
Dus nu ligt hij hier toch maar te liggen. Komt met originele doos en Griffin Elan form
http://www.griffintechnology.com/produc ... m-graphite.
Achteraan in het midden zijn er wel enkele krassen.
Minimum prijs : 200€
Staat ook op Tones.
Reden; Had hem aangekocht in de states maar enkele dagen later kon ik een iPhone kopen .
Dus nu ligt hij hier toch maar te liggen. Komt met originele doos en Griffin Elan form
http://www.griffintechnology.com/produc ... m-graphite.
Achteraan in het midden zijn er wel enkele krassen.
Minimum prijs : 200€
Staat ook op Tones.
