ev1ltje
Legacy Member
Titel zegt volgens mij genoeg, hij is in quasi perfecte staat, altijd al van dag 1 een Invisible Shield opgezeten (gekocht september 2008).
Plus er zit er nog ene extra bij. Factuur enzo hebbek normaal gezien ook nog wel.
Ophalen / afhalen heeft tevens de voorkeur. West- en Oost-Vlaaderen zijn allebei doenbaar.
Hit me
__________________
Plus er zit er nog ene extra bij. Factuur enzo hebbek normaal gezien ook nog wel.
Ophalen / afhalen heeft tevens de voorkeur. West- en Oost-Vlaaderen zijn allebei doenbaar.
Hit me
__________________

)
