Archief - iPod Touch 2G 8gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ev1ltje

Legacy Member
Titel zegt volgens mij genoeg, hij is in quasi perfecte staat, altijd al van dag 1 een Invisible Shield opgezeten (gekocht september 2008).
Plus er zit er nog ene extra bij. Factuur enzo hebbek normaal gezien ook nog wel.

Ophalen / afhalen heeft tevens de voorkeur. West- en Oost-Vlaaderen zijn allebei doenbaar.

Hit me
__________________

ev1ltje

Legacy Member
Stel maar voor, ji's in perfecte staat, stel maar gerust voor.
Enigste wat er aan op te merken is, is dat de schermbeschermer zo een paar kleine luchtbelletjes heeft, maar die kunde der gewoon afhalen en die nieuwe die ek nog heb erop doen (als ge da wilt e :p)

Tristan

Legacy Member
150€ ? Ik heb geen idee hoeveel een 2G 8Gb waard is :)

ev1ltje

Legacy Member
Waarschijnlijk ga je wat ik nu zeg redelijk raar vinden, maar das wel te veel :p

Kdacht iets van 125 euro, inclusief beschermer en leveren (wat da nu nie ver is, en dus superhandig :p)
Ik ben dus met 125 al zeker content, tenzij ge kost wat kost 150 wilt betalen natuurlijk :D
Kben nu voor de moment in Gent, van't weekend ga ik terug naar huis, als ge wilt kan ik die gerust dit weekend brengen.

Tristan

Legacy Member
Oh, wel, voor 125€ wil ik hem wel komen halen hoor :) Geef me tot vanavond tijd om te bevestigen :)

Kweetnie of je een serieuze sms'er bent, of gsm-gebruiker, maar zou je kunnen zeggen hoelang ie ongeveer meegaat, bij welk gebruik?

Speedy

Legacy Member
Tristan1 zei:
Oh, wel, voor 125€ wil ik hem wel komen halen hoor :) Geef me tot vanavond tijd om te bevestigen :)

Kweetnie of je een serieuze sms'er bent, of gsm-gebruiker, maar zou je kunnen zeggen hoelang ie ongeveer meegaat, bij welk gebruik?

Eum das geen gsm hé, das een mp3 speler, kan je niet mee bellen noch sms-en...

ev1ltje

Legacy Member
Kdenk dat we met een misverstandje zitten, tis een iPod Touch dak verkoop hé, geen iPhone :p
Helaas, 'tging een zeer vlotte deal zijn

Tristan

Legacy Member
Oh kut, nevermind dan ! :D

Ik heb zelf een Touch :p 't voelde wel goed, je had me beter in de waan gelaten :p

maximmichel

Legacy Member
Alvast een bodje, 120euro inclusief aangetekend verzending:) je ziet maar

ev1ltje

Legacy Member
@Tristan1: No problemo
@Tiim: Heb helaas geen X360
@maximmichel: Genoteerd.

ev1ltje

Legacy Member
Kheb reeds een PS3 (waar ik zelfs maar zelden op zit), dus een X360 is voor mij niet echt nuttig ^^ toch bedankt!

ev1ltje

Legacy Member
Alles nog dik in orde, nooit echt intensief gebruikt, altijd meer om aan mn stereo te koppelen vooraleer alles deftig aangesloten was hier.

ev1ltje

Legacy Member
Open nog steeds, kben niet zo'n voorstander van verzenden enzo, maar als het echt moet dan moet het maar.

Dus nog altijd te koop!

Roeldm

Legacy Member
ik wil er €90 afgehaald voor geven (helft v/d nieuwprijs momenteel gezien de leeftijd)

je ziet maar...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan