Archief - iPod Touch 2G 16Gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d-zilla

Legacy Member
Ik verkoop mijn iPod Touch 2G 16Gig omdat ik een iPhone heb.
iPod werkt perfect, maar heeft de gekende krasjes op de achterkant (aangezien ik geen protector gebruikte) en een klein deukje dat je slechts kan zien als je beetje met de weerspiegeling van het licht speelt (heb zelf geen idee hoe dat deukje er gekomen is). Kabeltje en oortjes zitten er bij. Werken ook nog perfect, maar de oortjes zijn een beetje aan het verslijten (plastic bovenaan).

Minimumprijs: 150
Meeneemprijs: 170

http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010604.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010601.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010600.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010599.JPG

Staat ook op andere plaatsen te koop (en vriendenkring)

d-zilla

Legacy Member
Minimum 150.
Ben er ook vergeten bijzeggen dat je er een oplader bij krijgt voor in het stopcontact (de originele van apple) en er is nog garantie op (iets minder dan een jaar denk ik).

iXzion

Legacy Member
@ apple store is hij €165 voor de nieuwste , 8Gb welliswaar

Sonina

Legacy Member
iXzion zei:
@ apple store is hij €165 voor de nieuwste , 8Gb welliswaar

Met alle respect voor je opzoekwerk, maar in mijn thread voor men ipod te verkopen zijn er ook genoeg slimmerikken geweest die vergeleken met de nieuwe 8Gb.. in mijn ogen is het toch duidelijk dat het hier om een 16Gb model gaat en die dus uiteraard meer kost dan een 8gb model?

magatsu

Legacy Member
iXzion zei:
@ apple store is hij €165 voor de nieuwste , 8Gb welliswaar

de nieuwste is niet geheel waar, het is en blijft de 2G die nog in 8GB versie verkrijgbaar is :).

FFMR

Legacy Member
Sonina zei:
Met alle respect voor je opzoekwerk, maar in mijn thread voor men ipod te verkopen zijn er ook genoeg slimmerikken geweest die vergeleken met de nieuwe 8Gb.. in mijn ogen is het toch duidelijk dat het hier om een 16Gb model gaat en die dus uiteraard meer kost dan een 8gb model?

Denkt ge nu echt dat er mensen een tweedehands, gebruikte ipod (vaak buiten garantie) gaan kopen terwijl ze voor hetzelfde/minder een gloednieuwe kunnen kopen met 2 jaar garantie, met wat minder geheugen???

Ow ja, die 8GB extra is zeker 70 euro waard :doh: lol

d-zilla

Legacy Member
Zonder verzendingskosten neem ik aan? Indien ja, genoteerd.
Ik sluit zaterdagochtend af.

Azhrarn

Legacy Member
Bon, kunnen we dit stilaan gaan afsluiten. Ik heb niet de indruk dat er nog andere mensen zijn die gaan bieden...

PS: Inderdaad, ik betaal verzending of evt afhaling. (Ik weet nog niet wat ik ga kiezen)

d-zilla

Legacy Member
Heb eergisteren iemand gehad via 2dehands.be die vroeg of hij nog te koop stond en hoeveel ik vroeg. Maar ik ga alsnog morgenochtend afsluiten (als hij niet meer voor vanavond antwoord en niet hoger biedt, maar dat zie ik niet rap gebeuren)

Azhrarn

Legacy Member
OK. Ik neem hem dus. Zal je morgenvroeg een PM sturen voor af te handelen. Ik moet nu dringend naar een feest.

Vriendelijke groeten,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan