d-zilla
Legacy Member
Ik verkoop mijn iPod Touch 2G 16Gig omdat ik een iPhone heb.
iPod werkt perfect, maar heeft de gekende krasjes op de achterkant (aangezien ik geen protector gebruikte) en een klein deukje dat je slechts kan zien als je beetje met de weerspiegeling van het licht speelt (heb zelf geen idee hoe dat deukje er gekomen is). Kabeltje en oortjes zitten er bij. Werken ook nog perfect, maar de oortjes zijn een beetje aan het verslijten (plastic bovenaan).
Minimumprijs: 150
Meeneemprijs: 170
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010604.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010601.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010600.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010599.JPG
Staat ook op andere plaatsen te koop (en vriendenkring)
iPod werkt perfect, maar heeft de gekende krasjes op de achterkant (aangezien ik geen protector gebruikte) en een klein deukje dat je slechts kan zien als je beetje met de weerspiegeling van het licht speelt (heb zelf geen idee hoe dat deukje er gekomen is). Kabeltje en oortjes zitten er bij. Werken ook nog perfect, maar de oortjes zijn een beetje aan het verslijten (plastic bovenaan).
Minimumprijs: 150
Meeneemprijs: 170
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010604.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010601.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010600.JPG
http://lowie.onlydutch.be/andere/verkoop/P1010599.JPG
Staat ook op andere plaatsen te koop (en vriendenkring)
.