Omni
Legacy Member
Ik verkoop een Ipod Touch 2G 16GB.
Heb deze zelf 2dehands gekocht en zit sindsdien altijd in een beschermhoes.
Heeft enkele krassen op de achterkant (zeer oppervlakkig, geen diepe krassen), het scherm is nog in zeer goede staat!
Ik ben hem beu en gebruik hem niet meer veel, dus zet ik hem hier te koop/te ruil. Ik ga geen minimumprijs zetten, ga gewoon kijken wat men wilt geven/ruilen. Ben vooral geïnteresseerd in electronica.
Mijn excuses voor de crappy camera
Heb deze zelf 2dehands gekocht en zit sindsdien altijd in een beschermhoes.
Heeft enkele krassen op de achterkant (zeer oppervlakkig, geen diepe krassen), het scherm is nog in zeer goede staat!
Ik ben hem beu en gebruik hem niet meer veel, dus zet ik hem hier te koop/te ruil. Ik ga geen minimumprijs zetten, ga gewoon kijken wat men wilt geven/ruilen. Ben vooral geïnteresseerd in electronica.
Mijn excuses voor de crappy camera



