Archief - Ipod Touch 2G 16GB - verkocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bloob

Legacy Member
Hoi, ik verkoop mijn Ipod Touch 2nd gen 16GB

Ik heb deze een tijdje geleden overgekocht van een kameraad van mij, er zit geen factuur / doos bij.

USB kabel voor aan te PC te koppelen zit er wel bij, oortjes niet


Ipod is natuurlijk in goede staat, geen dode pixels, wel de gebruikelijke kretsjes op de achterkant (alhoewel ik vind ivg met andere touches die ik soms zie dat het bij mij nog meevalt...)
ik noteer vanaf €100, meeneemprijs €150

Doe geen moeite om onder de €100 te bieden, dit is nu al een buitenkansje..


alleen afhalen!! (of indien niet te ver wil ik hem wel brengen tegen lichte meerprijs)

fotos:
http://i47.tinypic.com/2ijlzq0.jpg
http://i48.tinypic.com/351ybvd.jpg
http://i50.tinypic.com/242y6o9.jpg
http://i50.tinypic.com/2u76gpw.jpg
http://i46.tinypic.com/2rgz5eu.jpg
http://i45.tinypic.com/25gx5zn.jpg
http://i46.tinypic.com/10i9ts3.jpg
http://i49.tinypic.com/339ok12.jpg
http://i45.tinypic.com/nej4tx.jpg

washikiki

Legacy Member
hoe oud is em juist?
autonomie nog originele of al wa sleet ?

Bloob

Legacy Member
washikiki zei:
hoe oud is em juist?
November 2008, dus geen garantie meer.

En wat bedoel je met

"autonomie nog originele of al wa sleet ?"
als je bedoelt hoe lang de batterij nog mee gaat, geen idee..

Kzal hem eens volledig opladen, muziek opzetten en laten spelen tot hij uit valt, maar da zal nie meer voor vandaag zijn :unsure:

Maar is amper gebruikt, dus normaal gezien zal die nog wel goed lang mee gaan.

Bloob

Legacy Member
up1

Heb hem ook volledig opgeladen en ben hem nu muziek op het luidste volume (met oortjes) aan het laten afspelen om te zien hoe lang de batterij mee gaat.

edit: we zijn een uur verder en het balkje staat nog volledig vol :unsure:
kan nog even duren dus haha

edit2: heeft nu meer als 3uur aan een stuk liggen spelen en er is nog meer als 3/4de van de batterij over..

Kga hem uitzetten nu, begint op mijn zenuwen te werken da da ding hier heel de tijd ligt muziek te spele, haha :p

Bloob

Legacy Member
up2

Komop mensen, ik noteer vanaf €100, is toch een koopje?

Ik zal zien of ik eventueel toch een ipod kabel er bij kan leveren...

washikiki

Legacy Member
Voor 80 euro wil ik heb eventueel komen halen aangezien hasselt toch wel een eindje rijden is voor me :)

Bloob

Legacy Member
washikiki zei:
Voor 80 euro wil ik heb eventueel komen halen aangezien hasselt toch wel een eindje rijden is voor me :)

ik hou het in mijn achterhoofd maar voorlopig noteer ik het nog niet, vind het nog wat te weinig..

Moest er echt niets uitkomen kan het zijn dat ik misschien toch overga tot verzenden, maar dat weet ik nog niet..


edit:
Ik heb nog een reserve kabel gevonden voor de ipod aan de pc te hangen, het is een oude, maar hij werkt wel, die krijg je dan ook meegeleverd aan de mensen die nog interesse hebben :)

Bloob

Legacy Member
niet genoteerd, met accesoires erbij verkoopt hij nog gemakkelijk voor €150..
en usb kabel zit er nu ook bij, dus alleen oortjes heb je nodig

€100 is echt wel het minimum

Bloob

Legacy Member
Omni zei:
ok 100afgehaald dan, kan ik weten wanneer je afsluit?
Genoteerd, woensdag om 19h sluit ik af
Indien iemand net voor 19h u overbied loopt het een uur langer. (bv als iemand u om 18.55 overbied loopt het tot 19.55 enz..)

@VR6: Ik verkoop hem omdat ik er amper gebruik van maak, geen interesse dus :)

Omni

Legacy Member
Bieding sloot om 19:00h, ik ben normaal de winnaar, heb bloob al een pm gestuurd en wacht nu nog op bevestiging.

Bloob

Legacy Member
Inderdaad, is te laat kelly, ipod is voor Omni.

Ik stuur je zometeen een PM Omni
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan