centralzero
Legacy Member
Hallo iedereen!
Title says it all.
Het enige probleem is dat ik het garantiebewijs kwijt ben.
Morgen bel ik naar de Krefel of ik een kopie kan komen afhalen(op maandag is hij hier gesloten).
Het toestel is aangekocht in de zomer van 2009 en bevindt zich in een prima staat (afgezien de gebruikelijke gebruiksporen op de achterkant).
Geen krassen op de voorkant dus.
Natuurlijk met USB-kabel, oortjes en doosje en tal van apps.
De reden van verkoop:
ik ga een nieuwe GSM/internettablet kopen van het zelfde formaat, dus 2 van zo'n dingen is een beetje ridicuul ^^.
Ze hebben mij hier op het forum verteld dat ik er minsten 150 euro zou voor moeten krijgen, dus dit is ook de minimumprijs.
Meeneemprijs is 160 euro.
Grtz!
Title says it all.
Het enige probleem is dat ik het garantiebewijs kwijt ben.
Morgen bel ik naar de Krefel of ik een kopie kan komen afhalen(op maandag is hij hier gesloten).
Het toestel is aangekocht in de zomer van 2009 en bevindt zich in een prima staat (afgezien de gebruikelijke gebruiksporen op de achterkant).
Geen krassen op de voorkant dus.
Natuurlijk met USB-kabel, oortjes en doosje en tal van apps.
De reden van verkoop:
ik ga een nieuwe GSM/internettablet kopen van het zelfde formaat, dus 2 van zo'n dingen is een beetje ridicuul ^^.
Ze hebben mij hier op het forum verteld dat ik er minsten 150 euro zou voor moeten krijgen, dus dit is ook de minimumprijs.
Meeneemprijs is 160 euro.
Grtz!


