Archief - iPod Touch 2G 16GB +-1.5 jaar garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

centralzero

Legacy Member
Hallo iedereen!

Title says it all.
Het enige probleem is dat ik het garantiebewijs kwijt ben.
Morgen bel ik naar de Krefel of ik een kopie kan komen afhalen(op maandag is hij hier gesloten).
Het toestel is aangekocht in de zomer van 2009 en bevindt zich in een prima staat (afgezien de gebruikelijke gebruiksporen op de achterkant).
Geen krassen op de voorkant dus.
Natuurlijk met USB-kabel, oortjes en doosje en tal van apps.

De reden van verkoop:
ik ga een nieuwe GSM/internettablet kopen van het zelfde formaat, dus 2 van zo'n dingen is een beetje ridicuul ^^.

Ze hebben mij hier op het forum verteld dat ik er minsten 150 euro zou voor moeten krijgen, dus dit is ook de minimumprijs.
Meeneemprijs is 160 euro.


Grtz!

b0rn2die4

Legacy Member
een ruil tegen een itouch van 8gb + blu ray box band of brothers zie je niet zitten zeker? :)

centralzero

Legacy Member
Neen sorry, wordt enkel verkocht, toch bedankt voor de interesse!!

centralzero

Legacy Member
foto1
foto2

Heb zo goed mogelijke foto's genomen, de achterkant is moeilijk te trekken aangezien het zo weerkaatst

centralzero

Legacy Member
net onder voorbehoud 160 + verzendkosten gekregen op kapaza.
Ik hou jullie op de hoogte of het iets wordt

Trebby

Legacy Member
wil wel meeneem bieden, maar eerst eens zien hoe dat met die garantie zit ^^

centralzero

Legacy Member
Meeneem van 150 had ik al via kapaza..
Heb net gebeld naar de Krefel, ik kan het garantiebewijs zo komen afhalen.

centralzero

Legacy Member
correctie van post hierboven: 'minimum van 150 had ik al'

Ben nu aan het wachten op de betaling.

Elisha

Legacy Member
Hoe kommet dat je advertenties op kapaza en 2dehands andere informatie bevatten zoals de woonplaats ?, enige reden hiervoor ? :) Kzou anders wel interesse tonen als dit opgehelderd wordt.

In de streken van Brugge zou mijn vriend hier wel eens achter kunnen komen, maar lommel is redelijk ver hé.

centralzero

Legacy Member
Mijn advertenties staan allemaal op Lommel/Limburg, ik zou niet weten waar je het haalt dat ik verschillende woonplaatsen zou hanteren... :p
Maarja, op iemand anders zijn advertentie gekeken waarschijnlijk .. ^^

MIJN zoekertjes:
-2dehands
-kapaza

Elisha

Legacy Member
Wel, ik dacht dit omdat er namelijk advertenties staan op kapaza en 2dehands die dezelfde foto van de achterkant van de ipod hebben als de jouwe en ook dezelfde ipod vermelden die laatste zomer is aangekocht bij Krefel, vandaar dat ik dacht dat die van jou waren. Sorry voor het misverstand dus:)
Het zijn namelijk deze:
kapaza
2dehands

Bij deze bied ik €160 incl.

centralzero

Legacy Member
Haha :D
Die Maria of hoe ze ook noemt heeft de Adv. gewoon gepikt van mij, met foto's en al :D.
Die foto's zijn getrokken met mijn Nokia E75, op mijn bureau onder de bureaulamp.

Maargoed.

Bod 160 incl genoteerd,
en omdat ik in- of exclusief ben vergeten te vermelden in de beginpost is deze dan ook VERKOCHT aan Elisha

PM Sent, dus check uw PM inbox
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan