Archief - iPod Touch 16GB (2G)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

juanvr

Legacy Member
Ik verkoop mijn iPod Touch 2G - 16GB

- Deze is nog geen twee maanden oud (aankoop bij Krëfel op 22/08/09) en bevindt zich in perfecte staat.
- Met laatste software 3.1.2
- Inclusief originele verpakking, oortelefoon, USB 2.0-kabel, dockadapter, reinigingsdoekje
- Aankoopbon aanwezig (voor garantie)

Foto's:
http://lh3.ggpht.com/_Cm1vDo-2qo8/StGjEAN1PiI/AAAAAAAAAoM/ab52X-iG9Uo/s640/P1010324.jpg
http://lh6.ggpht.com/_Cm1vDo-2qo8/StGjERLLsYI/AAAAAAAAAoQ/d3oLQZ8jX9c/s640/P1010326.jpg
http://lh4.ggpht.com/_Cm1vDo-2qo8/StGjEdl9ctI/AAAAAAAAAoU/ibNcdLJZb58/s640/P1010328.jpg

Kan getest en afgehaald worden (Herk-de-Stad of Heverlee).
(Of eventueel brengen)

Nieuwprijs was 279 euro, maar met de introductie van de 3e generatie iPod Touch ben ik me ervan bewust dat ik wat van de prijs moet doen. Omdat je hem op enkele plaatsen nog nieuw kan kopen voor 229 euro, wil ik er toch nog 200 à 210 euro voor krijgen, omdat hij nog in perfecte staat is en nog geen 2 maanden oud.

Meeneemprijs dus 210 euro.
Bieden is mogelijk.

Minimumprijs: 180 euro
Einddatum: dinsdag 20 oktober, 21u00

Staat ook op Intermactivity, Kapaza en 2dehands

juanvr

Legacy Member
Up.
De meeneemprijs is niet de vaste prijs. Bieden kan dus en bij aanvaardbare boden zal ik eens nadenken...;)

boy1308

Legacy Member
was eigverschil tss zo ne ipod en iphone...? ja belle en smsen ok, maar de rest?

boy1308

Legacy Member
kunde daar dan ook mee surfen? en ni alleen via wifi?gps?... ik zou iphone wille kopen, voor ewa te kunnn sufen op werk, mar dan via base....

juanvr

Legacy Member
boy1308 zei:
was eigverschil tss zo ne ipod en iphone...? ja belle en smsen ok, maar de rest?
Geen gps-ontvanger, geen fotocamera. Internet enkel via Wifi. (3GS heeft ook kompas)

juanvr

Legacy Member
hey69 zei:
camera, en speakers dacht ik
iPod Touch kan ook muziek/video/games spelen zonder koptelefoon, heeft dus gewoon speakers.

boy1308 zei:
kunde daar dan ook mee surfen? en ni alleen via wifi?gps?... ik zou iphone wille kopen, voor ewa te kunnn sufen op werk, mar dan via base....
Surfen gaat enkel via wifi.

boy1308

Legacy Member
ow dan vervalt helaas mijn interesse... jammer want was goedkoper alternatief... toch bedankt

juanvr

Legacy Member
Up 2.

Omdat enkel een meeneemprijs niet echt te kennen geeft wat mijn minimumprijs is en dus misschien wat afschrikt, heb ik besloten hier een minimumprijs te vermelden en einddatum.

Minimumprijs: 180 euro
Einddatum: dinsdag 20 oktober, 21u00

Meeneemprijs blijft op 210 euro.

juanvr

Legacy Member
Laatste up.

Morgenavond loopt deze aanbieding af.
Via 2dehands heeft één iemand interesse, maar die heeft nog geen bod gedaan.
Ik zal proberen later vanavond en morgen overdag zo vaak mogelijk te replyen moesten er eventuele vragen zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan