Triple0
Legacy Member
Hey
Ik verkoop dus mijn ipod nano van 8GB, 4de generatie.
Het toestel is in zeer goede staat, er staan geen krassen op het scherm en op de achterkant zijn er kleine krasjes op het apple logo zelf.
Oortjes komen erbij maar ze zijn wel al gebruikt. dit wil niet zeggen dat ze in slechte staat zijn ofzo
Het toestel is aangekocht in Dreamland Vilvoorde.
Het is nog in garantie, factuur is erbij.
Reden van verkoop: Ik wil een Ipod Touch kopen.
Verzenden doe ik liever niet. afhalen kan in Vilvoorde zelf of aan centraal station van Brussel.
minprijs: 90euro excl.
Ik verkoop dus mijn ipod nano van 8GB, 4de generatie.
Het toestel is in zeer goede staat, er staan geen krassen op het scherm en op de achterkant zijn er kleine krasjes op het apple logo zelf.
Oortjes komen erbij maar ze zijn wel al gebruikt. dit wil niet zeggen dat ze in slechte staat zijn ofzo

Het toestel is aangekocht in Dreamland Vilvoorde.
Het is nog in garantie, factuur is erbij.
Reden van verkoop: Ik wil een Ipod Touch kopen.
Verzenden doe ik liever niet. afhalen kan in Vilvoorde zelf of aan centraal station van Brussel.
minprijs: 90euro excl.