Archief - Ipod Nano 3generatie van 8GB (zwart)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cravingspy

Legacy Member
.1 Inleiding

Te koop splinternieuwe zwarte Ipod nano 3de generatie van 8GB met video-ondersteuning!
De nieuwste Ipod op de markt! + verzekering van 3 jaar tegen diefstal, waterschade, verlies, ect...

Weg wegens aanschaf van apparaat met grotere schijfruimte...

Prijs van aankoop was €245 incl verzekering, mag weg vanaf +€175!

Voor meer informatie:

**Specs**
**8 GB
(2000 nummers of 8 uur video)**
**Prijs**
€199.- (winkelprijs)
**Kleur**
**Batterij**
Tot 24 uur muziek; tot 5 uur aan video
**Display**
LCD-kleurenscherm van 2 inch (diagonaal) met LED-achterverlichting
Resolutie: 320 x 240 pixels, beeldpunten per inch: 204
**Poorten**
Dockconnector, mini-stereoaansluiting
**Aansluitmogelijkheden**
USB via dockconnector
**Laadtijd**
Circa 3 uur (snel opladen tot 80% van de capaciteit in 1,5 uur)
**Audio-ondersteuning**
AAC(16 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Store), MP3 (16 tot 320Kbps), MP3 VBR, Audible (2, 3 en 4), Apple Lossless, WAV, AIFF
**Video-ondersteuning**
H.264video tot 1,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., H.264Baseline Profile Low-Complexity met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz,stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; H.264-video tot 2,5Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., Baseline Profile totniveau 3.0 met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in.m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; MPEG-4-video tot 2,5 Mbps, 640 x 480pixels, 30 beelden per sec., Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden
**Foto-ondersteuning**
Synchronisatie van foto's geschikt voor de iPod in de structuren JPEG, BMP, GIF, TIFF, PSD (alleen Mac) en PNG
**Afmetingen**
69,8 x 52,3 x 6,5 mm
**Gewicht**
49,2 gram
**Meegeleverde accessoires**
Koptelefoon, USB-kabel, dockadapter

.2 Objecten

  1. Ipod Nano 3Gen van 8GB

.3 Verzending

Kan via DePost of Kiala.

.4 Contactgegevens

polfliet.tim[ad]hotmail.com

.5 Slot

Veel geluk met het bieden!

Ik heb het voorrecht om de verkoop te annuleren indien de prijs mij niet aanstaat!

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

cravingspy

Legacy Member
Niemand geinteresseerd? Indien je wenst kan ik altijd foto's uploaden...

DMX

Legacy Member
interesse voor 140€ hierzo...+doos snoep(2kg) FOR FREE(kabels met lekkere zachte vulling)

cravingspy

Legacy Member
boy1308 zei:
Heb al een bod hier van 140 :D

Hij is aangekocht op 27/09/2007... Met geen zichtbare schade!
Ik moet er echt minstens 185 voor hebben hoor!

tele(n)ettertje

Legacy Member
staat die verzekering op naam?
wat zijn de voorwaarden omtrend diefstal?

cravingspy

Legacy Member
Ja die staat wel op naam... Indien je wenst is hij ook te koop zonder..

tele(n)ettertje

Legacy Member
aan hoeveel had je gedacht (min/meeneem) zonder verzekering?

tele(n)ettertje

Legacy Member
is me wat teveel. heb vandaag bij Dixons een 8Gb model zien staan (2e gen, nieuw ofcourse) voor 166eur. En waarvoor hij moet dienen, is enkel grootte van belang (mp3 voor in de wagen)

Robain

Legacy Member
waar aangekocht?

indien die verzekering kosteloos overdraagbaar is en indien er geen gebruikerspsoren op het apparaat zijn, een bod van 175 euro hier!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan