bibawa
Legacy Member
Ik verkoop wegens aanschaf van een Iphone
applause
mijn ipod nano 2 gb (het is de vorige versie 2nd gen - zie fotos )..
De iphone heeft altijd in een beschermhoesje gezeten zoals je er nog 2 bijkrijgt een blauw en een roos, het transparante krijg je er ook bij als je wil maar dit is gebruikt geweest en wat gescheurt..
Op het scherm hangt een screenprotector en dat is ook het belletje dat je ziet op de foto's er zit lucht onder.. (je kan deze eraf doen off course)..
Verder krijg je de kabel bij om de ipod met de pc te verbinden en nog een armband om die hoesjes rond uwen arm te doen (nooit gebruikt)..
De oortjes geef ik er om hygienische redenen niet bij, het is ne gewone jack plug dus je kan erin steken wat je wilt.
Fotos zijn te vinden op http://users.telenet.be/bibawa/ipod
Het toestel is in augustus pas aangekocht voor 155 € ik had er nog graag 100€ voor gehad voor het pakket , factuur (of een kopie) krijg je erbij..)
verzendkosten zullen iets van 5€ zijn.
morgenavond om 20u sluit ik af aan de hoogste bieder (min=100€
happy bidding..
applause
mijn ipod nano 2 gb (het is de vorige versie 2nd gen - zie fotos )..De iphone heeft altijd in een beschermhoesje gezeten zoals je er nog 2 bijkrijgt een blauw en een roos, het transparante krijg je er ook bij als je wil maar dit is gebruikt geweest en wat gescheurt..
Op het scherm hangt een screenprotector en dat is ook het belletje dat je ziet op de foto's er zit lucht onder.. (je kan deze eraf doen off course)..
Verder krijg je de kabel bij om de ipod met de pc te verbinden en nog een armband om die hoesjes rond uwen arm te doen (nooit gebruikt)..
De oortjes geef ik er om hygienische redenen niet bij, het is ne gewone jack plug dus je kan erin steken wat je wilt.
Fotos zijn te vinden op http://users.telenet.be/bibawa/ipod
Het toestel is in augustus pas aangekocht voor 155 € ik had er nog graag 100€ voor gehad voor het pakket , factuur (of een kopie) krijg je erbij..)
verzendkosten zullen iets van 5€ zijn.
morgenavond om 20u sluit ik af aan de hoogste bieder (min=100€

happy bidding..