piotke
Legacy Member
- ipod nano black, 1e gen. Van september 2006. Dan heb ik een nieuwe uit RMA gekregen. 2 jaar EU garantie loopt nog tot 09/2007.
2 Gb versie. Steeds in sokje gebruikt, dus uitstekende staat.
- Samsung X500 GSM. Camshell GSM. Uistekende staat ok, buitenste schermpje licht gekrast wel. Dateerd van ongeveer 02/07.
- Nokia 6030. Pracht van een toestel, beperkt in opties, maar solide en uitstekende batterij, gaat 7 dagen 24/7 mee. Is van eind 2005, nog maandje of 4 garantie.
Foto's volgen later, doe maar degelijke biedingen? Opsturen is 4.3 euro. Afhalen demo gata in Edegem.
Alle toestelling in originele doos, met toebehoren.
2 Gb versie. Steeds in sokje gebruikt, dus uitstekende staat.
- Samsung X500 GSM. Camshell GSM. Uistekende staat ok, buitenste schermpje licht gekrast wel. Dateerd van ongeveer 02/07.
- Nokia 6030. Pracht van een toestel, beperkt in opties, maar solide en uitstekende batterij, gaat 7 dagen 24/7 mee. Is van eind 2005, nog maandje of 4 garantie.
Foto's volgen later, doe maar degelijke biedingen? Opsturen is 4.3 euro. Afhalen demo gata in Edegem.
Alle toestelling in originele doos, met toebehoren.

)