_BizkiD_
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn 2 maand oude iPod Classic 120Gb.
Op 19/08/2009 in MediaMarkt Roeselare (impulsief) aangekocht. Maar ik gebruik het nooit. iPod zit vanaf de eerste dag in zo'n hardcover van Belkin (€30). Dus geen krassen of wat dan ook
(zie foto's). Originele verpakking heb ik natuurlijk ook liggen.
Ook heb ik Sennheiser cx200 in-ear oortjes liggen, die ik mss 2 keer gebruikt heb (twv €20).
Alles te samen mag vanaf €200 weg.
Foto's
Staat ook op kapaza, 2dehands en tones.
Grtz
Ik verkoop mijn 2 maand oude iPod Classic 120Gb.
Op 19/08/2009 in MediaMarkt Roeselare (impulsief) aangekocht. Maar ik gebruik het nooit. iPod zit vanaf de eerste dag in zo'n hardcover van Belkin (€30). Dus geen krassen of wat dan ook
(zie foto's). Originele verpakking heb ik natuurlijk ook liggen. Ook heb ik Sennheiser cx200 in-ear oortjes liggen, die ik mss 2 keer gebruikt heb (twv €20).
Alles te samen mag vanaf €200 weg.
Foto's
Staat ook op kapaza, 2dehands en tones.
Grtz