mega_stihl
Legacy Member
Ik heb een witte IPod 30gb te koop. Deze is NIEUW, hij zit nog in de verpakking.
Heb hem een tijdje geleden gewonnen, maar ik heb al een mp3 speler dus verkoop ik deze.
staat ook op kapaza waar het hoogste bod €180 is: http://www.kapaza.be/detail/5897984/
meeneemprijs: €200
Heb hem een tijdje geleden gewonnen, maar ik heb al een mp3 speler dus verkoop ik deze.
staat ook op kapaza waar het hoogste bod €180 is: http://www.kapaza.be/detail/5897984/
meeneemprijs: €200
)