mOnKeYbUtt
Legacy Member
Kmoet van vriend deze mp3 verkopen
Tis geen kleurescherm gedoe kweetzelf niks van ipods af
hier is foto wat er allemaal bijzit
http://img250.imageshack.us/my.php?image=dscn1814ly4.jpg
had er toch graag 100€ voor gehad boden vanaf 80€ worden genoteerd.
Tis geen kleurescherm gedoe kweetzelf niks van ipods af
hier is foto wat er allemaal bijzit
http://img250.imageshack.us/my.php?image=dscn1814ly4.jpg
had er toch graag 100€ voor gehad boden vanaf 80€ worden genoteerd.