Arten
Legacy Member
ik verkoop men ipod classic omdat ik een iphone krijg.
hij is nauwelijks gebruikt, er staat geen krasje op, heb alles nog, doosje, ipod, oortjes. nauwelijks van nieuw te onderscheiden. er staat wel pepsi max op de achterkant gegraveerd omdat degene waarvan ik hem gekocht heb hem blijkbaar gewonnen had.
nieuwprijs: 290 euro
minimumprijs: 200 euro
meeneemprijs: 220 euro
af te halen in antwerpen of kan opgestuurd worden op kosten van de koper
ik behoud me het recht om niet te verkopen moest mijn iphone toch niet hier geraken (donderdag ten laatste weet ik dit zeker)
hij is nauwelijks gebruikt, er staat geen krasje op, heb alles nog, doosje, ipod, oortjes. nauwelijks van nieuw te onderscheiden. er staat wel pepsi max op de achterkant gegraveerd omdat degene waarvan ik hem gekocht heb hem blijkbaar gewonnen had.
nieuwprijs: 290 euro
minimumprijs: 200 euro
meeneemprijs: 220 euro
af te halen in antwerpen of kan opgestuurd worden op kosten van de koper
ik behoud me het recht om niet te verkopen moest mijn iphone toch niet hier geraken (donderdag ten laatste weet ik dit zeker)