ldj
Legacy Member
Een iPhone 3G te koop, zwarte kleur.
Het is een 8GB versie.
achterkant en voorkant krasvrij, altijd met zorg behandeld!
Er is een factuur bij van fnac met factuurdatum 1september 2009!
Oortjes, toebehoren, doos, alles is er bij!!
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_5.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_2.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_4.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_3.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_6.jpg
meeneemprijs 300€
kapaza & 2dehands ook aangeboden
Het is een 8GB versie.
achterkant en voorkant krasvrij, altijd met zorg behandeld!
Er is een factuur bij van fnac met factuurdatum 1september 2009!
Oortjes, toebehoren, doos, alles is er bij!!
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_5.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_2.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_4.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_3.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_6.jpg
meeneemprijs 300€
kapaza & 2dehands ook aangeboden

Gelukkig wegen de voordelen (32GB 3GS) hier wel tegenop.