Archief - iPhone 8GB 3G Zwart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ldj

Legacy Member
Een iPhone 3G te koop, zwarte kleur.
Het is een 8GB versie.

achterkant en voorkant krasvrij, altijd met zorg behandeld!

Er is een factuur bij van fnac met factuurdatum 1september 2009!

Oortjes, toebehoren, doos, alles is er bij!!

http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_5.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_2.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_4.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_3.jpg
http://images.kapaza.com/photoslarge/24500000/24505034_6.jpg

meeneemprijs 300€

kapaza & 2dehands ook aangeboden

junkyjump

Legacy Member
Hier meeneem, bevestig binnen dit binnen 10min
EDIT: laat maar, kerel wilt ondertussen al een 3GS :D
Allesinds zéér mooie prijs voor een 3G in zo een supertoestand :niceone:

ldj

Legacy Member
ah jammer dat ik het niet zag...
ik heb al een bod van 260€ ook vannacht nog afgehaald maar 300€ blijf ik bij..

@junkyjump: dat is de eerste keer dat men mij zegt dat ik een mooie meeneemprijs zet hier op 9lives... meestal kritiek lol :D

@koebeest: broer heeft mijn BlackBerry weekje geleent en wilt nu een BOLD9000.

Splackavellie85

Legacy Member
Is idd een mooie prijs! En damn, ik vind een zwarte iPhone toch wel echt mooier dan de witte die ik nu heb :P Gelukkig wegen de voordelen (32GB 3GS) hier wel tegenop.

Alleszins een mooie prijs voor een toestel in deze staat! Zal wel vrij snel verkocht zijn :)

Bjeuren

Legacy Member
Bij deze bod van 300 Euro. Indien je bereidt te verzenden. Of als ik hem ergens korter bij kan afhalen. Genk is echt nogal ver voor mij..

mellonc

Legacy Member
Bjeuren zei:
Bij deze bod van 300 Euro. Indien je bereidt te verzenden. Of als ik hem ergens korter bij kan afhalen. Genk is echt nogal ver voor mij..
Ik zie dat je in een andere thread ook al meeneem biedt voor een 3g. Moest je hier afhaken..bied ik ook meeneem.

ldj

Legacy Member
Ik wil liever niet verzenden, liever cash betalen en het toestel komen ophalen..

foo-pah

Legacy Member
ik wil ook meeneemprijs geven en kan vandaag nog komen afhalen

ldj

Legacy Member
PM me voor 300 mag je hem komen halen (zoals gezegd: afhalen voorkeur)

net telefoon gehad 300euro komt hem halen om 14u00 ik laat iets weten als het niet doorgaat

sluit maar: gsm verkocht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan