Treez
Legacy Member
ik heb dus een zwarte iPhone 3gs 32 gb (factuur datum zou ik moeten bekijken maar ik dacht eind juli of begin augustus 2009)
factuur kan op naam geen probleem
toestel is in zeer goede staat!
geen krassen op scherm ----> screenprotector.
enkel op het appeltje héééééél lichtjes!
let op! enkel de simkaarthouder daar is dat gaatje gescheurd maar dat 1mm dat kapot is heeft absoluut geen invloed die kaart gaat er niet uitvallen!
+ xstand
+ switch rebel doorzichtig >+ armband belkin
+brodit houder >
mensen dit toestel kost 675 nieuw!
hou het bieden deftig!!
mails onder de 430 zijn ZINLOOS!
staat op2dehands en kapaza
geen jailbreak toestel kan getest worden
ENKEL afhalen in st-niklaas...
kheb wat nieuw opt oog!
factuur kan op naam geen probleem
toestel is in zeer goede staat!
geen krassen op scherm ----> screenprotector.
enkel op het appeltje héééééél lichtjes!
let op! enkel de simkaarthouder daar is dat gaatje gescheurd maar dat 1mm dat kapot is heeft absoluut geen invloed die kaart gaat er niet uitvallen!
+ xstand
+ switch rebel doorzichtig >+ armband belkin
+brodit houder >
mensen dit toestel kost 675 nieuw!
hou het bieden deftig!!
mails onder de 430 zijn ZINLOOS!
staat op2dehands en kapaza
geen jailbreak toestel kan getest worden
ENKEL afhalen in st-niklaas...
kheb wat nieuw opt oog!