blockthep
Legacy Member
Ik heb hier een iphone 3gs 16gb witte versie. De oortje is nog niet gebruikt.
Het toestel is gekocht op 12/10/2009 in Krëfel in Grimbergen. dus nog 2jaar garantie.
Toestel heeft geen enkel krassen of gebruikssporen, 100% perfecte staat en kras/gebruikssporen vrij.
U krijgt nog extras
1. Blauwe case
2. 2x screenprotectors
3. Autolader
Wegens aankoop HTC HD2.
Of ENKEL ruilen tegen HTC HD2 engelstalige versie.
Vraag prijs 560euro
Min prijs 545euro
staat ook op 2dehands.be en kapaza.be
Fotos http://img21.imageshack.us/g/dsc00038pv.jpg/
Het toestel is gekocht op 12/10/2009 in Krëfel in Grimbergen. dus nog 2jaar garantie.
Toestel heeft geen enkel krassen of gebruikssporen, 100% perfecte staat en kras/gebruikssporen vrij.
U krijgt nog extras
1. Blauwe case
2. 2x screenprotectors
3. Autolader
Wegens aankoop HTC HD2.
Of ENKEL ruilen tegen HTC HD2 engelstalige versie.
Vraag prijs 560euro
Min prijs 545euro
staat ook op 2dehands.be en kapaza.be
Fotos http://img21.imageshack.us/g/dsc00038pv.jpg/


