ProGunNL
Legacy Member
ik heb hier een iphone 3g (8gb) met een defect. hij heeft altijd gewerkt
maar since vandaag wil hij geen beeld meer laten zien (waarschijnlijk de LCD). Hij
maakt nog wel geluid en trilt dus hij werkt nog! De achterkant heeft wat krassen maar niet hinderend. de voorkant heeft geen krassen
je kunt een nieuw lcd scherm kopen voor 25€ op ebay maar ik
heb al een 3gs bij mobistar besteld.
foto's op aanvraag.
maar since vandaag wil hij geen beeld meer laten zien (waarschijnlijk de LCD). Hij
maakt nog wel geluid en trilt dus hij werkt nog! De achterkant heeft wat krassen maar niet hinderend. de voorkant heeft geen krassen
je kunt een nieuw lcd scherm kopen voor 25€ op ebay maar ik
heb al een 3gs bij mobistar besteld.
foto's op aanvraag.

