nasredinho
Legacy Member
hello
heb een Iphone 3g 8gb te koop.
met lader en oortjes enzo...
12 maanden garantie!
enigste wat ik niet heb is doos, die ben ik gwn kwijt gespeelt
garantie geld ook als je je doos niet meer hebt voor degene die twijfelen
minimumprijs is 330 euro
meeneemprijs is 360 euro
ik woon dicht bij Kortrijk.
gsm is in zeer zeer goeie staat, gebruikssporen op achterkant and that's it
niet twijfelen als er vragen zijn.
er kan mee gefilmd worden ook!!
ook een prachtig programma waar je mooie foto's mee kan trekken dankzij een 4-foto techniek
gsm staat ook te koop in kapaza
MvG
heb een Iphone 3g 8gb te koop.
met lader en oortjes enzo...
12 maanden garantie!
enigste wat ik niet heb is doos, die ben ik gwn kwijt gespeelt
garantie geld ook als je je doos niet meer hebt voor degene die twijfelen

minimumprijs is 330 euro
meeneemprijs is 360 euro
ik woon dicht bij Kortrijk.
gsm is in zeer zeer goeie staat, gebruikssporen op achterkant and that's it
niet twijfelen als er vragen zijn.
er kan mee gefilmd worden ook!!
ook een prachtig programma waar je mooie foto's mee kan trekken dankzij een 4-foto techniek
gsm staat ook te koop in kapaza
MvG