bumba007
Legacy Member
Iphone 3G Te koop/Te ruil
Ik verkoop of ruil mijn Iphone 3G 8GB. Reden is omdat ik op iets anders wil overschakelen.
Is gekocht in de States, is compleet in doos en lader ( bruikbaar hier dmv wisselstuk) en boekjes en stickers.
Foto's :
http://i49.tinypic.com/20zei4m.jpg
http://i46.tinypic.com/9prib6.jpg
http://i50.tinypic.com/16j26nd.jpg
Minimumprijs = €300
Meeneem = €325
Ook ruil tegen een andere deftige gsm, eventueel met opleg.
Staat ook op andere plaatsen.
Ik verkoop of ruil mijn Iphone 3G 8GB. Reden is omdat ik op iets anders wil overschakelen.
Is gekocht in de States, is compleet in doos en lader ( bruikbaar hier dmv wisselstuk) en boekjes en stickers.
Foto's :
http://i49.tinypic.com/20zei4m.jpg
http://i46.tinypic.com/9prib6.jpg
http://i50.tinypic.com/16j26nd.jpg
Minimumprijs = €300
Meeneem = €325
Ook ruil tegen een andere deftige gsm, eventueel met opleg.
Staat ook op andere plaatsen.
