fuwwel
Legacy Member
Hallo beste 9livers 
Ik verkoop mijn iPhone 3G (8 GB, zwart) wegens overstap naar een HTC Desire
. Toestel is 1 jaar 3 maand oud ongeveer en heeft bijna altijd in een hoesje gezeten. Achterkant zijn er wat krasjes te bespeuren maar het scherm zelf is krasloos. Het heeft de nieuwste firmware, niet jailbroken. Aangekocht in Lab9 Kortrijk, alles van doos nog aanwezig behalve de oortjes, die het (typisch bij Apple earbuds) vrij snel lieten afweten.
Ik verkoop er ook een aantal accessoires bij:
- iPhone 3G Dock
- Belkin rubberen hoesje
- Incase Metallic Slider Case
- Belkin iPhone connector zodat je eender welk paar oortjes kunt aansluiten en toch nog muziek controls hebt
- Belkin Cassette => 3.5 mm converter voor in de auto met een cassettespeler
Bieden liefst op het hele pakket, minimumprijs is 280 euro voor alles.
Happy bidding! Foto's komen later er op.
edit: Ben van Kortrijk, studeer in Gent

Ik verkoop mijn iPhone 3G (8 GB, zwart) wegens overstap naar een HTC Desire
. Toestel is 1 jaar 3 maand oud ongeveer en heeft bijna altijd in een hoesje gezeten. Achterkant zijn er wat krasjes te bespeuren maar het scherm zelf is krasloos. Het heeft de nieuwste firmware, niet jailbroken. Aangekocht in Lab9 Kortrijk, alles van doos nog aanwezig behalve de oortjes, die het (typisch bij Apple earbuds) vrij snel lieten afweten.Ik verkoop er ook een aantal accessoires bij:
- iPhone 3G Dock
- Belkin rubberen hoesje
- Incase Metallic Slider Case
- Belkin iPhone connector zodat je eender welk paar oortjes kunt aansluiten en toch nog muziek controls hebt
- Belkin Cassette => 3.5 mm converter voor in de auto met een cassettespeler
Bieden liefst op het hele pakket, minimumprijs is 280 euro voor alles.
Happy bidding! Foto's komen later er op.
edit: Ben van Kortrijk, studeer in Gent

