Rorschach
Legacy Member
Gegroet,
Deze iPhone is in bangelijke staat (zwarte uitvoering), voorkant nul krassen, achterkant mss 2 miniscule krasjes amper zichtbaar met het menselijk oog!
Zo goed als nieuwstaat dus.
Komt met doos oortjes en oplader.
Hij is van mijn neef en komt vanuit de USA. Heeft dus perfecte garantie via Apple (kan je ook op hun site zien denk ik?). Deze is nog maar een 3 maand oud.
Foto's volgen woensdag maar is echt nix op te zien ze.
Meeneemprijs = 380
Deze iPhone is in bangelijke staat (zwarte uitvoering), voorkant nul krassen, achterkant mss 2 miniscule krasjes amper zichtbaar met het menselijk oog!
Zo goed als nieuwstaat dus.
Komt met doos oortjes en oplader.
Hij is van mijn neef en komt vanuit de USA. Heeft dus perfecte garantie via Apple (kan je ook op hun site zien denk ik?). Deze is nog maar een 3 maand oud.
Foto's volgen woensdag maar is echt nix op te zien ze.
Meeneemprijs = 380
.
.