Archief - Iphone 3G 8 Gig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rorschach

Legacy Member
Gegroet,

Deze iPhone is in bangelijke staat (zwarte uitvoering), voorkant nul krassen, achterkant mss 2 miniscule krasjes amper zichtbaar met het menselijk oog!

Zo goed als nieuwstaat dus.

Komt met doos oortjes en oplader.
Hij is van mijn neef en komt vanuit de USA. Heeft dus perfecte garantie via Apple (kan je ook op hun site zien denk ik?). Deze is nog maar een 3 maand oud.

Foto's volgen woensdag maar is echt nix op te zien ze.


Meeneemprijs = 380

Rorschach

Legacy Member
300 euro inderdaad al geboden :).

Heb te horen gekregen van men neef dat hij ook in vriendenkring wordt aangeboden so don't shoot me if sold :p.

bramm91

Legacy Member
mss ruilen tegen iphone 2G 8GB met opleg van mijn kant natuurlijk?

Splackavellie85

Legacy Member
Misschien wel zo eerlijk om te vermelden dat hij niet origineel simlockvrij is, dus mocht de ongeïnformeerde koper er problemen mee hebben en hem via itunes herstellen/updaten, dan zit de simlock er gewoon weer op.

Rorschach

Legacy Member
Daar weet ik zelf niets van, zou best kunnen! Zal het hem eens navragen.

Frado2005

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Misschien wel zo eerlijk om te vermelden dat hij niet origineel simlockvrij is, dus mocht de ongeïnformeerde koper er problemen mee hebben en hem via itunes herstellen/updaten, dan zit de simlock er gewoon weer op.

Als het een USA model is, weet je dat sowieso. En simlock vrij maken gaat met een simpel programma waar er maar 1 knop is waarop je kan klikken..

Rorschach

Legacy Member
frado2005 zei:
Als het een USA model is, weet je dat sowieso. En simlock vrij maken gaat met een simpel programma waar er maar 1 knop is waarop je kan klikken..

Ik zie hem vanavond op kerstfeest, zal hem vragen wat de reden van verkoop is + of het al dan niet een USA model is dat dan unlocked moet worden :).

Don't shoot the pianist...

Splackavellie85

Legacy Member
frado2005 zei:
Als het een USA model is, weet je dat sowieso. En simlock vrij maken gaat met een simpel programma waar er maar 1 knop is waarop je kan klikken..
Niet helemaal waar. Daarbij komt dat het bij firmware 3.1.2 ca. 3 maanden duurde voordat een unlock beschikbaar was. Voor iemand die niet op de hoogte is van Jailbreak en dus ook niet weet waar te zoeken, kan een restore of firmware-update dus voor erg veel frustratie zorgen. Het is daarom wel zo netjes dit van tevoren te melden zodat geïnteresseerden daar rekening mee kunnen houden.

En niet iedereen die een iPhone koopt is dermate op de hoogte dat ze weten in welke landen iPhones wel en niet unlocked verkocht worden.

Frado2005

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
Niet helemaal waar. Daarbij komt dat het bij firmware 3.1.2 ca. 3 maanden duurde voordat een unlock beschikbaar was. Voor iemand die niet op de hoogte is van Jailbreak en dus ook niet weet waar te zoeken, kan een restore of firmware-update dus voor erg veel frustratie zorgen. Het is daarom wel zo netjes dit van tevoren te melden zodat geïnteresseerden daar rekening mee kunnen houden.

En niet iedereen die een iPhone koopt is dermate op de hoogte dat ze weten in welke landen iPhones wel en niet unlocked verkocht worden.

Softwarematig heeft even geduurd, hardwarematig gaat altijd(maw met zo'n sim tussenstuk)

Rorschach

Legacy Member
Het is dus een amerikaanse versie en moet dus gesimlocked worden.

Bij deze verkoop ik het niet meer omdat ik er zelf ook de ballen van ken!

Rorschach

Legacy Member
Gewone 3G ja, maar bij deze ga ik hem toch niet meer verkopen :).
Mag slotje op!

hellraiser

Legacy Member
skillandstyle zei:
Gewone 3G ja, maar bij deze ga ik hem toch niet meer verkopen :).
Mag slotje op!
Laat u toch geen schrik aanjagen door iemand die denkt dat ie het warm water heeft uitgevonden. Iedereen die op dit forum een amerikaanse iphone wil kopen weet wel waar ie aan toe is. Je hebt het er eerlijkheidshalve bij vermeld dat het een import is en dat is voldoende.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan