sanderg14
Legacy Member
-iPhone 3G 8 GB
-simlockvrij, aangekocht 1,5 jaar geleden bij Mobistar
-komt met factuur
-in orginele doos, ....
Heeft redelijk wat gebruikerssporen. Paar kleinek krasjes op het scherm + kleine barst aan de onderkant aan de achterkant. Werkt allemaal nog perfect maar heeft een gebruikte indruk.
Minimumpijs: 240 euro
Meeneemprijs: 250 euro
Foto's komen er vanavond op
-simlockvrij, aangekocht 1,5 jaar geleden bij Mobistar
-komt met factuur
-in orginele doos, ....
Heeft redelijk wat gebruikerssporen. Paar kleinek krasjes op het scherm + kleine barst aan de onderkant aan de achterkant. Werkt allemaal nog perfect maar heeft een gebruikte indruk.
Minimumpijs: 240 euro
Meeneemprijs: 250 euro
Foto's komen er vanavond op