Sappy086
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn 3G iphone van 16gig
Is in perfecte staat, heb een nieuwe iphone gekregen van mobistar wegens defect van mijn vorige.
Amper 1 week gebruikt geweest dus volledig krasvrij!
Alle accesoires en doos inbegrepen + 1 screenprotector + 1 beschermhoesje
Min prijs: 380€
Meeneem: 420€
Enkel cash of ruilen tegen 3GS met opleg van mijn kant
Is in perfecte staat, heb een nieuwe iphone gekregen van mobistar wegens defect van mijn vorige.
Amper 1 week gebruikt geweest dus volledig krasvrij!
Alle accesoires en doos inbegrepen + 1 screenprotector + 1 beschermhoesje
Min prijs: 380€
Meeneem: 420€
Enkel cash of ruilen tegen 3GS met opleg van mijn kant
