davidk
Legacy Member
Omdat ik graag een witte 3 GS wil verkoop ik deze.
Het toestel is 1 maand oud en heeft helaas een paar heel fijne krasjes op het scherm maar deze vallen niet op wanneer het scherm is ingeschakeld. Verder is deze in een heel mooie staat.
Compleet met originele verpakking en accesoires. Het gaat om een toestel van nederlandse origine maar hij is unlocked (simlockvrij) en momenteel met fw 3.1.
Bieden vanaf: 350 EUR
Meneem: 385 EUR
Het toestel is 1 maand oud en heeft helaas een paar heel fijne krasjes op het scherm maar deze vallen niet op wanneer het scherm is ingeschakeld. Verder is deze in een heel mooie staat.
Compleet met originele verpakking en accesoires. Het gaat om een toestel van nederlandse origine maar hij is unlocked (simlockvrij) en momenteel met fw 3.1.
Bieden vanaf: 350 EUR
Meneem: 385 EUR